Отримати онлайн-послуги у сфері державної реєстрації актів цивільного стану можливо на ВЕБ-порталі

02.01.2018

Для успішної реєстрації на ВЕБ-порталі Вам необхідно:
1.Обрати логін;
2.Вказати свій e-mail;
3.Вказати ПІБ;
Важливо знати!
Ваша електронна пошта (email) повинна бути створена на українських сайтах (наприклад ukr.net, gmail, YahooMail)
заповнити заяву у сфері державної реєстрації актів цивільного стану;
надіслати до відділів державної реєстрації актів цивільного стану скан-копії документів;
здійснити попередній запис на відвідування відділу державної реєстрації актів цивільного стану із зазначенням зручних дати і часу;
оплатити з використанням платіжних систем послуги відділів державної реєстрації актів цивільного стану;
отримати консультації працівників відділу державної реєстрації актів цивільного стану щодо надісланих через ВЕБ-портал заяв або звернень.
Через ВЕБ-портал можливо:

  • подати заяви:
  • про державну реєстрацію шлюбу;
  • про державну реєстрацію зміни імені;
  • про державну реєстрацію розірвання
  • шлюбу;
  • про видачу повторного свідоцтва про народження;
  • про видачу повторного свідоцтва про смерть;
  • про видачу повторного свідоцтва про розірвання шлюбу;
  • про поновлення актового запису цивільного стану;
  • про внесення змін до актового запису цивільного стану;
  • про анулювання актового запису цивільного стану;
  • про видачу витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян;
  • запис на попередній прийом;
  • задати запитання;
  • Для подачі заяви
  • для державної реєстрації шлюбу Ви:
  • обираєте орган ДРАЦС, де буде провдитись реєстрація;
  • вказуєте бажану дату, час та тип церемонії, обираєте залу її проведеня;
  • зазначаєте персональні дані чоловіка та дружини; скануєте паспорт, ідентифікаційний код, а також, занеобхідності, документи, що підтверджують звіьнення від оплати; документ, що підтверджує припинення попереднього шлюбу; рішення суду про зниження шлюбного віку; документ, що підтверджує причину скорочення строку державної реєстрації шлюбу;
  • зазначаєте бажані послуги та сплачуєте їх за допомогою банківської карти.

Не пізніше трьох робочих днів після отримання повідомлення про результати розгляду заяви необхідно звернутись особисто до відділу державної реєстрації актів цивільного стану для підписання заяви, сформованої на підставі звернення.
Подання до відділів державної реєстрації актів цивільного стану звернень щодо заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет не звільняє від необхідності особистого звернення користувача до відділу та подання ним документів, передбачених законодавством