Центр надання адміністративних послуг Дунаєвецької міської ради

Центр надання адміністративних послуг

 Дунаєвецької міської ради

 

27 червня 2017 року відбулося урочисте відкриття Центру надання адміністративних послуг за адресою Хмельницька область, м.Дунаївці,                    вул. Красінських,12

 

Прийом громадян здійснюється згідно графіку:

 

Понеділок

9:00 – 18:00

Вівторок 10:00 – 20:00
Середа 9:00 – 18:00
Четвер 10:00 – 20:00
П’ятниця 9:00 – 18:00
Субота 9:00 – 16:00
Неділя Вихідний
Без обідньої перерви

 

Рішенням 13 (позачергової) сесії Дунаєвецької міської ради від 12.10.2016р. №8-13/2016р створено Центр надання адміністративних послуг Дунаєвецької міської ради, який утворено з метою забезпечення надання адміністративних послуг по Дунаєвецькій об'єднанній територіальній громаді. Це постійно діючий робочий орган, утворений у складі апарату виконавчого комітету Дунаєвецької  міської ради. Приміщення Центру відремонтовано та облаштовано  за підтримки проекту «GIZ» «Реформа управління на сході України» в 2016р.

 

Основними завданнями ЦНАП є: організація надання адміністративних послуг у найкоротший термін та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень та спрощення процедури отримання адміністративних послуг, а також  поліпшення якості їх надання.

 

    

Прийом документів здійснюється згідно затвердженого Переліку адміністративних послуг. У ЦНАПі Дунаєвецької міської ради надається 51 адміністративна   послуга.

 

На кожну послугу згідно вимог Закону України «Про адміністративні послуги» розроблено інформаційні і технологічні картки.

 

У ЦНАП Дунаєвецької об'єднаної громади  надаються супутні послуги -  працює термінал.

 

Керівник ЦНАПу Дунаєвецької міської ради - Школьняк Євгенія Олегівна