http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/07/05/2024-07-05_2269/images/images-67687.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/07/05/2024-07-05_2269/images/images-18324.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/07/05/2024-07-05_2269/images/images-96919.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/07/05/2024-07-05_2269/images/images-35081.jpg

ЗАСІДАННЯ "КРУГЛОГО СТОЛУ"

05.07.2024

В приміщені міської ради відбувся круглий стіл з обговорення проекту регуляторного акту, а саме: «Порядок використання об’єктів благоустрою для здійснення торгівельної діяльності з пересувних об’єктів сезонної торгівлі та пунктів сезонної торгівлі на території Дунаєвецької міської територіальної громади».

На розгляд присутніх було винесено питання щодо впорядкування сезонної торгівлі громадянами на території громади, порядок отримання дозволу на розміщення об’єкту сезонної торгівлі, особливості його встановлення, сплати за користування об’єктом благоустрою.

Розгляд та затвердження зазначеного порядку буде винесене на чергове засідання виконавчого комітету міської ради.



Читайте також