http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/07/25/2024-07-25_841/images/images-74042.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/07/25/2024-07-25_841/images/images-63871.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/07/25/2024-07-25_841/images/images-84218.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/07/25/2024-07-25_841/images/images-70345.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/07/25/2024-07-25_841/images/images-6743.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/07/25/2024-07-25_841/images/images-76774.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/07/25/2024-07-25_841/images/images-40666.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/07/25/2024-07-25_841/images/images-45672.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/07/25/2024-07-25_841/images/images-31898.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/07/25/2024-07-25_841/images/images-75205.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/07/25/2024-07-25_841/images/images-29642.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/07/25/2024-07-25_841/images/images-88669.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/07/25/2024-07-25_841/images/images-5509.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/07/25/2024-07-25_841/images/images-77310.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/07/25/2024-07-25_841/images/images-16709.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/07/25/2024-07-25_841/images/images-52632.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/07/25/2024-07-25_841/images/images-82094.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/07/25/2024-07-25_841/images/images-30090.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/07/25/2024-07-25_841/images/images-16535.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/07/25/2024-07-25_841/images/images-74207.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/07/25/2024-07-25_841/images/images-62185.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/07/25/2024-07-25_841/images/images-33034.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/07/25/2024-07-25_841/images/images-62563.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/07/25/2024-07-25_841/images/images-93623.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/07/25/2024-07-25_841/images/images-81786.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/07/25/2024-07-25_841/images/images-44349.jpg

ВІДБУЛОСЬ СПІЛЬНЕ ЗАСІДАННЯ ПОСТІЙНИХ КОМІСІЙ ТА ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ СЕСІЇ

25.07.2024

Під головуванням міського голови Веліни Заяць, відбулось спільне засідання постійних комісій та пленарне засідання 84 сесії Дунаєвецької міської ради VIIІ скликання у приміщенні Дунаєвецької міської публічно-шкільної бібліотеки. З 26 обраних депутатів були присутні 20. 

На порядок денний було винесено 20 питань, серед яких:

  • затвердження Програми «Медико-соціальне забезпечення пільгових та соціально незахищених верств населення Дунаєвецької міської  територіальної громади на 2024-2026 роки» у новій редакції;

  • внесення змін до бюджету Дунаєвецької міської територіальної  громади на 2024 рік;

  • затвердження оцінки вартості майна;

  • затвердження складу аукціонної комісії для продажу об’єкта приватизації  комунальної власності Дунаєвецької міської ради;

  • затвердження граничної штатної чисельності працівників дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів, установ та закладів, підпорядкованих управлінню освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради на 2024 рік;

  • Звіт про виконання плану роботи  міської ради  за перше  півріччя 2024 року.

Також, розглядалися питання регулювання земельних відносин.

В результаті обговорення з усіх питань ухвалені відповідні рішення. Детально ознайомитись з рішеннями можна на офіційному сайті Дунаєвецької міської ради у розділі «Рішення сесій VIII скликання».

По завершенню засідання, директор КУ ДМР «Дунаєвецька міська публічно-шкільна бібліотека» Олена СИДОРОВИЧ ознайомила присутніх із роботою бібліотеки в рамках проєктної діяльності та роботи книгозбірні в цілому. Депутати мали можливість безпосередньо побачити роботу абонементів та реалізацію проєктів, які було облаштовано за рахунок грантових коштів та міського бюджету.



Читайте також



ВОЛОНТЕРСЬКА СИЛА: ГРОМАДА ДОПОМАГАЄ ВОЇНАМ НА ПЕРЕДОВІЙ

08.08.2024

Мешканці Голозубинецького, Лисецького та Мушкутинецького старостинських округів через...

Детальніше...


ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОБОВ’ЯЗКОВЕ УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ НА ВИВІЗ СМІТТЯ

08.08.2024

Громада — це тисячі дворів та приватних будинків, одна спільна, велика оселя для всіх і кожного, чистота якої починається із сумлінного ставлення її мешканців до довкілля, поваги до себе та оточуючих, злагодженої роботи комунальної служби, місцевої влади та пересічних громадян. Тобто чистота територіальної громади - спільна справа всіх її жителів...

Детальніше...