http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2019/07/31/2019-07-31_5936/images/images-40048.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2019/07/31/2019-07-31_5936/images/images-35889.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2019/07/31/2019-07-31_5936/images/images-50223.jpg

Протидія торгівлі людьми

31.07.2019

2013 року Генеральна Асамблея Організації Об’єднаних Націй проголосила дату 30 липня Всесвітнім днем протидії торгівлі людьми. Ключовим завданням цього Дня є підвищення рівня поінформованості громадян про глобальну проблему торгівлі людьми і привернення увагу до тяжкого становища жінок, чоловіків і дітей, які постраждали від цього злочину.

Саме заради цього працівниками комунальної установи Дунаєвецької міської ради «Територіальний центр соціального обслуговування» здійснено виїзди у сім’ї Дунаєвецької ОТГ, які перебувають у складних життєвих обставинах, та багатодітні сім’ї. Із членами сімей проведено профілактичні бесіди на тему: “ Торгівля людьми – сучасний прояв рабства”, “Як уникнути пастки”, роздано буклети та пам’ятки з попередження торгівлі людьми, у яких можна знайти контактні дані тих, хто може захистити, куди і коли звертатися у випадку потрапляння у скрутну ситуацію.

Автор:Відділ у справах дітей, молоді, спорту


Читайте також



ОПЕРАТИВНА ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО КОРОНАВІРУСНОЇ ІНФЕКЦІЇ

14.08.2020

Станом на 09:30 годину 14 серпня 2020 року з початку епідемії на території Дунаєвецького району за даними ДУ «Хмельницький обласний лабораторний центр МОЗ України» підтверджено методом ПЛР 207 випадків захворювання коронавірусною інфекцію СOVID-19, у тому числі у 5 дітей та зареєстровано 1 летальний випадок...

Детальніше...


ЗАСІДАННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ

14.08.2020

Сьогодні, 14 серпня о 08:00 годині в приміщенні КУ ДМР «Міський культурно-мистецький, просвітницький центр» відбулося засідання виконавчого комітету міської ради під головуванням міського голови Веліни Заяць. Члени виконавчого комітету заслухали та обговорили питання порядку денного, що стосувалися різних сфер життєдіяльності громади, а саме...

Детальніше...