Підприємці обговорили важливі аспекти розвитку громади

дата створення: 2017-10-12

11 жовтня, в Дунаєвецькій міській раді, відбулося чергове засідання Ради підприємців. Нагадаємо, що цей орган почав працювати від весни поточного року, а рішення про його створення прийняли на дев’ятнадцятій сесії міськради VII скликання від 28 лютого 2017 року. Рада підприємців Дунаєвецької міськради складається з 34 членів і є консультативно-дорадчим органом, який створили з метою здійснення координаційних заходів, пов’язаних із проведенням консультацій з підприємцями з питань формування та реалізації державної політики у сфері підприємницької діяльності та вирішенні проблемних питань громади.

Як зауважує голова Ради, Геннадій Сливко, основним завданням органу є формування дієвого механізму взаємодії органів місцевого самоврядування і суб’єктів господарювання на засадах партнерства, відкритості та прозорості, узгодження спільних зусиль по створенню сприятливих умов для розвитку бізнесу на теренах об’єднаної громади.

На сьомому по рахунку засіданні Ради підприємців, його учасники розглянули п’ять питань, що стосувалися освоєння коштів державного бюджету на розвиток об’єднаної громади, співпраці громади та роботодавців із центром зайнятості, роботи інспектора з праці та новоствореного відділу з питань праці та соціального захисту населення та ін.

Зокрема, секретар міськради Микола Островський, довів до відома підприємців інформацію про освоєння державних коштів, що були спрямовані на розвиток інфраструктури ОТГ, а директор Дунаєвецького районного центру зайнятості, Віктор Мельник, розповів про механізми співпраці із потенційними роботодавцями та допомогу спеціалістами центру у підборі кадрів для підприємств краю.

Досить цікавою стала доповідь новообраного начальника відділу з питань праці та соціального захисту населення Юрія Шубарського. Як розповів Юрій Володимирович, наразі його робота полягатиме в перевірці додержання чинного законодавства з праці на підприємствах, в установах, організаціях усіх форм власності. Під прицілом інспектора будуть також трудові договори, а також заповнення та ведення трудових книжок. Як зауважив начальник відділу з питань праці та соціального захисту населення, міська влада налаштована на співпрацю та консультаційну діяльність із підприємцями, але в разі грубих порушень чинного законодавства, заробітної плати в конвертах чи нелегального працевлаштування на підприємствах – штрафні санкції не забаряться. А вони, як повідомив Юрій Володимирович, наразі досить значні і складають від 9 до 320 тисяч гривень, тож за таких умов підприємці аж ніяк не повинні бути зацікавленими в порушеннях законодавства.

Наостанок члени Ради підприємців заслухали інформацію Володимира Старшинова, який наразі працює над проектом добробуту громади за рахунок ІТ-технологій. На думку Володимира Васильовича, новітні технології допоможуть залучити громаду для розробки соціально корисних проектів, додатків та сервісів, орієнтованих на потреби спільноти.

В цілому засідання Ради підприємців пройшло досить плідно, але працювати таки ще є над чим, адже формування сучасного, цивілізованого бізнес-середовища громади – процес довготривалий та кропіткий.

Автор:Діна Кушнір