🏫Враховуючи проблеми освіти дітей з особливими освітніми потребами, розвиток
інклюзивної освіти в рамках співпраці Дунаєвецької міської та Солобковецької сільської громад, на численні освітні запити Центром професійного розвитку педагогічних працівників проведено партнерську зустріч «Орієнтири інклюзивної освіти». Майданчиком зустрічі став Дунаєвецький ліцей №3 (директорка Наталія Мельничук). Учасники розглянули питання «Інклюзивна освіта: сучасні стратегії та практики роботи з дітьми з ООП» (Галина Давиденко, Наталія Дармограй, Центр ПРПП); «Орієнтири інклюзивної освіти» (Ігор Пихальський, директор КУ ДМР «Інклюзивно-ресурсний центр»).
👉Педагогічним досвідом ділилися з колегами Вікторія Матвєєва, асистент вихователя Дунаєвецького ЗДО №2 «Пролісок» «Ресурсна кімната в ЗДО: організація простору»; Тетяна Ситар та Мілена Бабчинська, Дунаєвецький ЗДО №3 «Берізка» «Інклюзивний простір в ЗДО»; Віра Сенюк, асистент вчителя Зеленченської гімназії «Стратегія успішної адаптації учня з ООП до навчання в 5 класі»; Алла Багрійчук, асистент вчителя Чаньківської гімназії «Співпраця вчителя і асистента вчителя», Вікторія Жучковська, заступник директора Дунаєвецького ліцею №4 «Особливості організації освітнього середовища для дітей з ООП», Аліна Штупун, Інна Кузьбарська, Дунаєвецький ліцей №3 «Міфи та правда про інклюзивне навчання»; Аліна Щельська, Тетяна Ткачук, Дунаєвецький ліцей №3 «Співпраця класного керівника та асистента вчителя у формуванні безпечного та дружнього простору»; Мирослава Лісецька, практичний психолог Дунаєвецького ліцею №1 «Орієнтири інклюзивного простору в ліцеї: створення безпечного та доступного середовища для всіх учнів», Інесса Годлевська, Олена Самарова, Великожванчицький ліцей «Співпраця класного керівника і асистента вчителя в інклюзивному класі».
🗣Невимушене активне спілкування сприяло обміну кращими інклюзивними практиками від Марини Кросондович, вихователя Дунаєвецького ЗДО №5 «Усмішка» «Сенсорна інтеграція як метод роботи з дітьми дошкільного віку»; Тетяни Сутковецької, асистента вчителя
Дунаєвецького ліцею №1 «Методики корекції дитячого аутизму»; Ольги Кушнір,
практичного психолога Великожванчицького ліцею «Інклюзія. Корекційно розвивальна робота».
📌Партнерська зустріч стала важливим кроком розвитку інклюзивної освіти громади, підтвердила готовність фахівців не лише адаптуватися до змін, а й формувати якісні стандарти інклюзивної освіти, у центрі якої — дитина, її потреби та потенціал.