До уваги аграріїв: розпочато прийом заявок на фінансову підтримку фермерських господарств

З 24 липня 2025 року в інформаційно-комунікаційній системі «Державний аграрний реєстр» стартував прийом заявок на отримання фінансової допомоги для фермерських господарств.

Ця програма передбачає підтримку сільгоспвиробників за двома ключовими напрямами:
🔹 провадження виробничої діяльності та диверсифікація виробництва;
🔹 придбання земельних ділянок сільськогосподарського призначення сімейними фермерськими господарствами без набуття статусу юридичної особи.

Максимальна сума фінансової допомоги становить до 1 мільйона гривень. Вона надається на умовах повернення, із терміном до 5 років, відповідно до чинного Порядку використання бюджетних коштів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2004 року № 1102 (у редакції від 1 березня 2007 року № 349), із урахуванням останніх змін, внесених постановою КМУ від 16 липня 2025 року № 888.

📅 Подати заявку можна з 24 липня до 22 серпня 2025 року включно.

Фермерів закликають не зволікати та вчасно скористатися можливістю отримати державну підтримку для розвитку господарств. Заявки подаються через офіційну платформу — Державний аграрний реєстр.

🟢 За додатковою інформацією звертайтесь до найближчого відділення аграрної підтримки або на сайт ДАР.

Новини
РОБОЧИЙ ВІЗИТ У ДУНАЄВЕЦЬКІЙ ГРОМАДІ
17.10.2025 16:37
17 жовтня перший заступник голови Хмельницької обласної державної адміністрації Оксана Вжешневська провела виїзний прийом громадян у Дунаєвецькій територіальній громаді. Під час прийому Оксана…
🛠 Звіт про роботу комунальних підприємств Дунаєвецької громади
17.10.2025 16:33
Протягом тижня працівники комунальних підприємств громади активно працювали над тим, щоб забезпечити комфорт, чистоту та благоустрій у місті й селах громади. 🚧 КП «Благоустрій Дунаєвеччини» 🔹…
✔️ЗАСІДАННЯ ОПІКУНСЬКОЇ РАДИ
17.10.2025 16:06
🔰Сьогодні,17 жовтня, під головуванням заступника міського голови Валентини ЧЕКМАН, відбулося засідання опікунської ради при виконавчому комітеті Дунаєвецької міської ради з питань…