У межах співпраці К-ПНУ імені Івана Огієнка, управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради, Комунальної установи Дунаєвецької міської ради «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» 27 жовтня відбулося розширене засідання Ради роботодавців Університету Огієнка у форматі круглого столу «Формування кадрового потенціалу як складової підвищення ефективності освіти».
Зустріч об’єднала науковців і практиків задля якісного навчання, можливостей працевлаштування, конкурентоспроможності на ринку праці педагогів-професіоналів нової формації. Директори закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої освіти, науково-педагогічні працівники К-ПНУ імені Івана Огієнка розглянули актуальні питання щодо взаємодії закладів освіти.
Освітяни обговорили сучасні можливості сфери ринку праці: вектори конкурентоспроможності педагогів-професіоналів нової формації - Інна Ісакова, начальник управління освіти молоді та спорту ДМР, кандидат історичних наук, Галина Давиденко, директорка КУ ДМР «Центр ПРПП», Василь Кобильник, проректор з науково-педагогічної роботи Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, кандидат політичних наук, доцент; проблеми конкурентоспроможності та працевлаштування молодих спеціалістів - Юрій Чекман, директор Дунаєвецького ліцею №1, Володимир Чумак, директор Миньковецького ліцею, Володимир Адамовський, керівник відділу профорієнтаційної роботи, доуніверситетської підготовки та сприяння працевлаштуванню випускників Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, кандидат історичних наук, доцент; професійні компетентності сучасного педагога і вимоги сьогодення - Оксана Каліновська, директорка Дунаєвецького ліцею №4, Оксана Куровська директорка Дунаєвецького ліцею №3, Ігор Пихальський, директор КУ ДМР «ІРЦ», Наталія Гудима, керівник навчально-методичного відділу, кандидат філологічних наук, доцент. Окреслено перспективи розвитку інклюзивної освіти, основні тенденції дошкільної та позашкільної освіти, вимоги до професійних компетентностей сучасних педагогів, нові ролі вчителя НУШ, інноваційні можливості менеджменту в умовах реформування освіти.
За результатами зустрічі напрацьовано план співпраці щодо якісної підготовки майбутніх педагогів. Наша відповідь на виклики в сучасній сфері ринку праці та їхні можливості, які виникають внаслідок затребуваності висококваліфікованих фахівців, може бути узагальнена чотирма словосполученнями: якісне навчання, можливість працевлаштування, конкурентоспроможність на ринку праці та налагоджена співпраця з роботодавцями. Саме це окреслює головне завдання, що допоможе вивести на новий рівень як підготовку майбутніх висококваліфікованих фахівців, так і попит на них.