
Згідно з планом роботи Центру професійного розвитку педагогічних працівників з 8.09.2025р. по 12.09.2025р. відбулися дві менторські зустрічі, спрямовані на підтримку молодих педагогів, які лише розпочинають свій професійний шлях. Такі зустрічі допомагають новим учителям упевненіше почуватися на старті професійного шляху, відчувати командну підтримку та надихатися досвідом колег.
9 вересня відбулася менторська зустріч для класоводів 4-х класів, які працюють на посаді менше трьох років. Голова фахової спільноти, сертифікований старший учитель Дунаєвецького ліцею №2, тренер Світлана Підлісна представила сучасні підходи до навчання та оцінювання, а також підготувала папку-кейс методичних матеріалів для новопризначених педагогів. Консультант Центру ПРПП Наталія Дармограй презентувала ресурсну скриню та познайомила молодих учителів із посібниками, які можна використовувати у роботі з дітьми.
12 вересня проведено менторську зустріч для новопризначених учителів інклюзивного навчання та асистентів педагога.
Своїм досвідом та напрацюваннями поділилися:
• Аліна Штупун, учитель інклюзивного класу Дунаєвецького ліцею №3;
• Інна Кузьбарська, асистент учителя Дунаєвецького ліцею №3;
• Мирослава Пшетаковська, асистент учителя Дунаєвецького ліцею №4.
Учасники зустрічі отримали практичні поради щодо ефективної організації інклюзивного середовища та взаємодії з батьками дітей з особливими освітніми потребами. Педагоги-новачки отримали практичні поради щодо організації інклюзивного середовища, роботи з батьками та взаємодії в команді «учитель — асистент — дитина».
Обидва заходи стали важливим майданчиком для підтримки новопризначених педагогів, сприяли професійному діалогу, взаємній підтримці та розвитку впевненості в обраній професії.
Менторські зустрічі довели, що підтримка на старті професійного шляху допомагає новопризначеним учителям швидше адаптуватися, отримати цінні практичні інструменти та відчути себе частиною єдиної педагогічної спільноти.