Запис в електронну чергу на отримання послуг ЦНАП - https://cherga.diia.gov.ua/app/thematic_area_office/1531

ПЕДАГОГІЧНА ПАРАЛЕЛЬ «РЕАЛІЗАЦІЯ КОМПЕТЕНТІСНОГО ПІДХОДУ В ДОШКІЛЬНІЙ ТА ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ: ВЕКТОРИ НАСТУПНОСТІ»

«Реалізація компетентісного підходу в дошкільній та початковій освіті: вектори наступності» - такою була тема засідання Педагогічної паралелі, яке відбулося 21 грудня для педагогів Дунаєвецької міської ТГ за ініціативи Центру професійного розвитку педагогічних працівників. Платформу для зустрічі надав Дунаєвецький ліцей №4 (директор Оксана КАЛІНОВСЬКА).


Кілька років Центр ПРПП спільно з фаховими спільнотами вихователів ЗДО та учителів початкових класів практикує проведення педагогічної паралелі для учителів початкової та дошкільної ланок освіти. Таким чином, розбудовуємо місток співпраці між ЗДО та початковою школою. Головний акцент робиться на визнанні особистісно-орієнтованого, діяльнісного, компетентнісного та інтегрованого підходів до розв’язання оновлених завдань дошкільної та початкової освіти.


Саме тому, педагоги - новатори презентували ідеї впровадження компетентісного підходу: «Формування екологічної компетентності молодших школярів в інтегрованому курсі «Я досліджую світ», Вікторія Гарук, учитель Дунаєвецького ліцею №4; «Ловці хмаринок» або метеостанція в дошкільному закладі. Формування природничо-екологічної компетентності у дошкільників»,Тетяна Вільчанська, вихователь-методист Дунаєвецького ЗДО №1 «Ромашка»; «Формування екологічної компетентності на уроках літ. читання, математики, дизайну і технологій», Аліна Штупун, учитель Дунаєвецького ліцею №3; «Геоборд» - інноваційний планшет у роботі з дошкільниками», Тетяна Васільєва, вихователь Дунаєвецького ЗДО №5 «Усмішка».


Не залишило нікого байдужим творче застосування ідей екологічної освіти: спільне розв’язування екологічних проблемних задач, друге життя старих речей у вигляді новорічних прикрас, реклама та антиреклама дитячого спортивного зимового спорядження, солодке частування оригінальним варенням з шишок.


Цікаві методичні активності від Центру ПРПП (Галина Давиденко та Наталія Дармограй), знайомство з психологічним аспектом наступності дошкільної та початкової ланок освіти (Вікторія Жучковська, практичний психолог Дунаєвецького ліцею №4) – забезпечило формування професійної компетентності педагогів як умови реалізації завдань готовності педагогів ЗДО та початкової школи до саморозвитку, самореалізації.

Новини
Наставництво — можливість змінити життя дитини на краще!
28.04.2025 15:23
Наставництво — це підготовка дитини, яка проживає у закладі для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, до самостійного життя. Мета наставництва полягає у розвитку…
ПРОФІЛАКТИКА ОТРУЄННЯ БДЖІЛ ПЕСТИЦИДАМИ
28.04.2025 09:16
До відома аграріїв та власників полів, які обробляють посіви! Весна– час активної роботи на полях і в садах. Однак разом із використанням засобів захисту рослин зростає ризик отруєння бджіл…
Ця трагедія — не просто частина історії. Це нагадування про безмежну ціну людської байдужості та ненависті.
27.04.2025 11:01
Сьогодні в селі Дем’янківці відбулось вшановування памʼяті тисяч невинних душ, що стали жертвами жорстокої трагедії 1942 року. Тоді, в часи нацистської окупації, на околиці села Демʼянківці, де з…