🤝 Турбота, підтримка і вдячність — через дії, а не слова

В надзвичайно складний для нашої держави час, надзвичайно важливо не залишати без уваги тих, хто зазнав найважчої втрати — родин загиблих, зниклих безвісти або полонених українських Воїнів. Вони — невидимий тил нашої боротьби, що потребує турботи, розуміння і тепла.

🗓 Сьогодні, в приміщенні міського культурно-мистецького, просвітницького центру, відбулася щира й зворушлива зустріч із представниками громадської організації «Християнська Місія Аура» за співпраці з Дунаєвецькою міською радою.

Захід пройшов у межах спільного благодійного проєкту, мета якого — надання всебічної підтримки найуразливішим категоріям населення.

🕯 Під час зустрічі прозвучали теплі слова вдячності від представників ГО «Християнська Місія Аура», було підкреслено: завдяки самопожертві ваших рідних — ми живемо і продовжуємо боротися.

🤝 На завершення зустрічі благодійники надали гуманітарну допомогу дітям Захисників віком від 2 до 15 років, зокрема: продуктові набори, засоби гігієни, ковдри та інші необхідні побутові речі. 🫶

Висловлюємо щиру подяку нашим партнерам — громадській організації «Християнська Місія Аура», усім волонтерам за турботу, співпереживання та підтримку родин наших Героїв.

💙💛 Разом — сильніші. І саме в єдності — наша сила та незламність.

Новини
РОБОЧИЙ ВІЗИТ У ДУНАЄВЕЦЬКІЙ ГРОМАДІ
17.10.2025 16:37
17 жовтня перший заступник голови Хмельницької обласної державної адміністрації Оксана Вжешневська провела виїзний прийом громадян у Дунаєвецькій територіальній громаді. Під час прийому Оксана…
🛠 Звіт про роботу комунальних підприємств Дунаєвецької громади
17.10.2025 16:33
Протягом тижня працівники комунальних підприємств громади активно працювали над тим, щоб забезпечити комфорт, чистоту та благоустрій у місті й селах громади. 🚧 КП «Благоустрій Дунаєвеччини» 🔹…
✔️ЗАСІДАННЯ ОПІКУНСЬКОЇ РАДИ
17.10.2025 16:06
🔰Сьогодні,17 жовтня, під головуванням заступника міського голови Валентини ЧЕКМАН, відбулося засідання опікунської ради при виконавчому комітеті Дунаєвецької міської ради з питань…