
З метою забезпечення населення якісними послугами з перевезення пасажирів 🚌, сьогодні, під головуванням заступника міського голови Вячеслава Антала, відбулося засідання конкурсного комітету з підготовки та проведення конкурсу на право здійснення перевезення пасажирів у звичайному режимі руху на автобусних маршрутах загального користування, які на даний час не обслуговувалися в межах Дунаєвецької територіальної громади.
Виконавчий комітет Дунаєвецької міської ради, як організатор, оголосив конкурс у газеті «Дунаєвецький вісник» від 01.05.2025 року № 17 (12339) 📰 на право здійснення перевезення пасажирів на приміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі громади та працюють у звичайному режимі руху.
Усі підготовчі процедури для проведення конкурсу – оголошення, прийом документів, перевірка правильності поданої інформації, а також направлення запитів до контролюючих органів щодо діяльності перевізників-претендентів – були виконані відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 № 1081 (зі змінами) ✅.
На засіданні були присутні перевізники-претенденти та їхні представники, які мали можливість представити свої пропозиції 📑, обговорити умови перевезень. Під час розгляду пропозицій враховувалися критерії, що забезпечують не лише економічну доцільність, а й безпеку та комфорт пасажирів.
За результатами голосування переможцями конкурсу визначено:
• Маршрут №0613 «Дунаївці – Панасівка» – переможець ФОП Глущенко І.Л.
• Маршрут №0633 «Дунаївці – Дем’янківці – Гірчична» – переможець ФОП Глущенко І.Л.
• Маршрут №0621 «Дунаївці – Нестерівці» – переможець ТОВ «ДІМІДОВ».
Термін дії договорів з перевізниками становить 5 років, що дозволить забезпечити стабільне транспортне обслуговування жителів громади.
Конкурсне рішення спрямоване на підвищення якості пасажирських перевезень 🚍, удосконалення маршрутної мережі та створення комфортних умов для мешканців громади. Очікується, що визначені перевізники забезпечуватимуть регулярне виконання рейсів, дотримання графіків, правил безпеки та належного рівня обслуговування пасажирів.