Відповідно до п.25 «Правил ведення обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень в Українській РСР» Постанова №470 від 11 грудня 1984 року Ради Міністрів Української РСР в період з 26 жовтня 2018 року та до кінця року виконавчим комітетом Дунаєвецької міської ради проводиться перереєстрація громадян, які перебувають на квартирному обліку.
В зв’язку з цим просимо громадян міста, які перебувають на квартирному обліку, поновити документи:
1) довідку про склад сім’ї;
2) копії паспортів та ідентифікаційних кодів Вас та членів Вашої родини;
3) копії свідоцтв про народження дітей (за наявності).
При не наданні вказаних документів на засіданні громадської комісії з житлових питань буде поставлено питання про виключення із списків осіб, що потребують поліпшення житлових умов.
Документи просимо надати до відділу житлово-комунального господарства та благоустрою апарату виконавчого комітету Дунаєвецької міської ради за адресою м.Дунаївці вул. Шевченка 50 кабінет № 14 (виконавчий комітет Дунаєвецької міської ради).