КОМІСІЯ З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ ПРАВ ДИТИНИ

🔸Сьогодні, під головуванням заступника міського голови Валентини ЧЕКМАН, відбулося засідання комісії з питань захисту прав дитини, яка працює для результативного вирішення проблеми виховання та всебічного розвитку дітей, забезпечення інтересів кожної дитини, реалізації її прав та інтересів.

На розгляд комісії було винесено 6 питань, які попередньо детально опрацьовано Службою у справах дітей Дунаєвецької міської ради, а саме:

🔹 затвердження висновку органу опіки та піклування "Про доцільність

позбавлення батьківських прав відносно її малолітнього сина";

🔹визначення порядку участі особи у вихованні її онуків;

🔹надання дозволу на реєстрацію місця проживання особи;

🔹стан виконання батьківських обов’язків;

🔹надання згоди неповнолітньому на укладання договору оренди земельної ділянки;

🔹надання дозволу на укладання договору дарування житлового будинку та земельної ділянки на користь особи;

🔹затвердження індивідуальних планів соціального захисту дитини, яка перебуває в складних життєвих обставинах, дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування.

📌Вивчивши матеріали справи, з’ясувавши факти і обставини, було прийнято конструктивні й виважені рішення, спрямовані на захист прав та інтересів дітей та взято на контроль до повного його виконання.

Новини
Як громади можуть допомогти мешканцям відмовитися від куріння
15.12.2025 17:05
Центр громадського здоров’я України за підтримки Vital Strategies Inc., спільно з експертами Український католицький університет UCuniversity та лікарями, підготував посібник «Розвиток…
✔️ЗАСІДАННЯ ОПІКУНСЬКОЇ РАДИ
15.12.2025 16:19
🔰Сьогодні, 15 грудня, під головуванням заступника міського голови Валентини ЧЕКМАН, відбулося засідання опікунської ради при виконавчому комітеті Дунаєвецької міської ради з питань забезпечення прав…
Тиждень доброчесності
15.12.2025 11:38
🎬 У рамках «Тижня доброчесності» з 8 по 12 грудня у Дунаєвецькій міській раді відбувся цикл заходів, присвячених питанням етики, відповідальності та запобігання корупції в публічному управлінні. …