27 березня 2024 року «Весняні вчительські канікули з Центром ПРПП» стали чудовою можливістю для професійного розвитку педагогів громади. «Мейкерська лабораторія», організована на базі Дунаєвецького ліцею №1 зібрала активних та креативних вчителів фізики, які мали змогу зануритись у світ STEM-освіти та мейкерства, поділитись досвідом, поекспериментувати та відчути фізику на дотик.
Налагодити атмосферу співпраці, взаємопідтримки та зарядитись позитивом допомогла емоційна розминка від консультанта Центру Ірини ШЕНДЕРУК.
Спікери активностей підкреслили, що мейкерство – це не просто модний тренд, а ефективний метод навчання, який робить процес більш цікавим, практичним та результативним.
Одним із ключових моментів лабораторії став майстер-клас вчителя фізики Дунаєвецького ліцею №1 Інни ГОДЛЕВСЬКОЇ, яка поділилася досвідом впровадження мейкерства на своїх уроках. У підсумку влаштували справжні автомобільні перегони, які надихнули на нові ідеї та втілення їх у майбутньому.
Розкрити секрети шпигунських навичок допомогла Уляна ГАЛЬЧУК, учитель фізики Дунаєвецького ліцею №3. Використання невидимих чорнил для секретних послань додало творчій лабораторії атмосфери таємничості та інтриги, а розкодування азбуки Морзе продемонструвало важливість командної роботи для досягнення успіху.
Вагомим аспектом заходу стало налагодження атмосфери довіри та співпраці, підвищення заряду бадьорості завдяки рухливим енерджайзерам.
Мейкерська лабораторія перетворилась на осередок креативності завдяки презентації цікавої технології лепбуків вчителем фізики Нестеровецької гімназії Ольгою ШВЕЦЬ. Інтерактивні лепбуки учасників, хоч і різні між собою, але всі були об’єднані однією метою – показати творчий потенціал кожного, перевтілитися і наповнити власний світ новими навичками та емоціями.
Також вдалося поекспериментувати з підручними матеріалами, які можна використати при проведенні шкільних демонстраційних експериментів, які так люблять учні.
Мейкерська лабораторія стала чудовим прикладом того, як можна зробити вивчення фізики цікавим, захоплюючим та результативним. Дослідницький простір занурив педагогів у світ науки і технологій, показав якими вони є насправді та дав можливість відчути на дотик.
Натхненні учасники лабораторії готові впроваджувати мейкерство та STEM-технології у своїй роботі, щоб зробити уроки фізики ще більш цікавими та ефективними.