📅З 27 жовтня по 1 листопада 2025 року у Дунаєвецькій громаді відбулася серія тренінгів «Перезавантаження НУШ: 1–4 класи» для педагогів початкової школи. Подія об’єднала педагогів, які прагнуть осучаснювати навчання, вдосконалювати педагогічну майстерність і впроваджувати інновації в освітній процес.
🏫Навчання пройшло на базі Дунаєвецьких ліцеїв №4, №1 і №3 за участю освітян із навчальних закладів громади —Нестеровецької гімназії, Вихрівської гімназії, Голозубинецького ліцею, Іванковецького ліцею, Чаньківської гімназії, Миньковецького ліцею, Великожванчицького ліцею та Зеленченської гімназії. Протягом двох днів учасники поглиблювали розуміння філософії НУШ, напрацьовували ефективні інструменти й методи для розвитку ключових компетентностей учнів.
👉Тренінг дав можливість педагогам не лише оновити свої знання, а й відчути командний дух і натхнення до подальшої праці.
📌Тренінги проводила ГУДИМА Наталія Василівна — керівник навчально-методичного відділу, кандидат філологічних наук, доцент Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, тренер від ГО «Освіторія». Захід організовано за сприяння Центру професійного розвитку педагогічних працівників Дунаєвецької міської ради (ЦПРПП).
💻Під час тренінгів учителі опановували сучасні підходи до навчання в початковій школі, поглиблювали розуміння філософії реформи НУШ, знайомилися з новими освітніми інструментами, кейсами й практиками. 👥Робота відбувалася в атмосфері співпраці, взаємопідтримки та творчого пошуку. Педагоги створювали власні практичні кейси, обмінювалися досвідом і ділилися прикладами успішного впровадження ідей Нової української школи у своїх закладах.
✅Результатом тренінгів стало:
🔸глибше усвідомлення суті й завдань освітньої реформи;
🔸опанування нових методів і форм роботи з учнями;
🔸наповнення освітнього процесу цікавими інструментами та практичними рішеннями;
🔸зміцнення професійної спільноти педагогів громади.
🤝Під час занять педагоги демонстрували надзвичайну активність, взаємопідтримку та готовність до змін. Вони створювали власні освітні кейси, обмінювалися досвідом і надихали одне одного на нові звершення.
✔️Учителі початкових класів і вихователі груп подовженого дня вкотре підтвердили: саме вони — рушії освітніх змін, готові розвиватися, експериментувати й робити початкову школу ще кращою!