Діяльнісне навчання, відкриті завдання та запитання, досліди та спостереження, самостійні пошуки рішень, командна взаємодія сприяють розвитку ключових компетентностей, наскрізних умінь дітей, набуттю ними досвіду агентності, застосуванню теоретичних знань на практиці, формуванню здібностей до самоосвіти та командної роботи.
2.12 та 16.12.2023 р. дві групи учителів початкових класів Дунаєвецької ТГ пройшли навчання по програмі «Діяльнісний підхід у початковій школі в реаліях сьогодення». Тренінги організовано в рамках Меморандуму про взаєморозуміння між Міністерством освіти і науки України the LEGO Foundation щодо співпраці у сфері освіти та науки та проведено учителем початкових класів Дунаєвецького ліцею №2, сертифікованим тренером програми Підлісною Світланою Іванівною.
Педагоги знайомились із п’ятьма характеристиками діяльнісного підходу: значущої;
соціальної; радісної; мотивуючої; активної. Усі завдання, які виконували педагоги впродовж тренінгу є орієнтиром для натхнення та дизайну уроків з діяльнісним підходом. Адже діяльнісна взаємодія учитель-учень відбудеться лише за умови усвідомлення педагогом своєї ролі педагога -дизайнера, яка полягає в тому, що учні отримують знання не в готовому вигляді, а шляхом пошуку, дослідження, експерименту, спілкування і взаємодії, пропонування власних ідей і бачення, вміння аргументувати думку.
Впродовж листопада – грудня у 4 тренінгах взяли участь усі учителі початкових класів Дунаєвецької ТГ та Солобковецької ТГ, які отримали 8-годинні сертифікати підвищення кваліфікації, методичні посібники від the LEGO Foundation, а також навички вибудовування взаємодії з дітьми відповідно до їх інтересів і потреб з урахуванням освітнього контексту.