КОНСУЛЬТАТИВНА РАДА ЦЕНТРУ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ – ОБ’ЄДНАНІ ОСВІТОЮ

Освітня кампанія нового 2025 року для педагогів Дунаєвецької міської та Солобковецької сільської ТГ традиційно розпочалася із зустрічі методичного активу фахових спільнот на засіданні Консультативної ради Центру професійного розвитку педагогічних працівників. Ця подія стала простором натхнення, де присутні обмінювались ідеями стосовно сучасних підходів до професійного розвитку та психологічної підтримки педагогічних працівників як основного завдання діяльності Центру ПРПП, продовження роботи з впровадження Держстандарту базової середньої освіти, реалізації педагогами власної траєкторії професійного зростання через співпрацю з науковими установами.

«Родзинкою» зустрічі став міні-тренінг від фахівців Центру життєстійкості Дунаєвецької ТГ Тетяни Побережської та Вікторії Камінської «Виховуємо життєву стійкість. Практики ресурсності».

Години інформаційно насиченого фахового спілкування з актуальних питань щодо викликів у сфері освіти і науки, законодавчих змін для розвитку системи освіти, стратегічних планів та можливостей співпраці – все це сприяло підтримці професійної діяльності педагогів, підвищенню їх кваліфікації.

Зимові вчительські канікули з Центром ПРПП тривають!

Новини
ЗВІТ ПРО ВИКОНАНІ РОБОТИ ЗА ТИЖДЕНЬ КОМУНАЛЬНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ ДУНАЄВЕЦЬКОЇ ГРОМАДИ
06.06.2025 15:53
Протягом періоду з 31 травня по 6 червня 2025 року комунальні підприємства Дунаєвецької міської ради активно працювали над забезпеченням належного функціонування інфраструктури, водопостачання,…
ТВОРЧИЙ БЛАГОДІЙНИЙ КОНЦЕРТ
06.06.2025 15:24
Сьогодні, за участі солістів сільських закладів культури, відбувся творчий благодійний концерт «Крила добра». Захід став щирим проявом підтримки наших Захисників і яскравим прикладом єднання…
СПІВБЕСІДИ З КЕРІВНИКАМИ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ГРОМАДИ
06.06.2025 15:08
Упродовж 3–6 червня у форматі відкритого діалогу проведено співбесіди з керівниками закладів освіти громади. Участь у зустрічах взяли заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів…