Запис в електронну чергу на отримання послуг ЦНАП - https://cherga.diia.gov.ua/app/thematic_area_office/1531

Краща практика Дунаєвецької громади Хмельницької області

Залучення додаткових коштів у заклади освіти громади шляхом організації міжнародної співпраці та проєктної діяльності


Однією з основних стратегічних цілей управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради є міжнародна співпраця та проєктна діяльність, яка розкриває нові перспективи для освіти Дунаєвецької міської територіальної громади.


Пріоритетні напрямки у співпраці з міжнародними партнерами:


  • залучення додаткових фінансових ресурсів для реалізації соціально-освітніх ініціатив,

  • розвиток матеріально-технічної бази,

  • забезпечення рівного доступу до якісних освітніх послуг,

  • реформування системи харчування, надання психосоціальної підтримки учасникам освітнього процесу,

  • створення безпечних та комфортних умов для навчання,

  • інтеграція нових учнів та учениць з числа ВПО.

Протягом 2021-2024 років налагоджено співпрацю з 28 міжнародними організаціями та фондами. Реалізовано 59 проєктів на загальну суму близько 91 млн грн.


Детальніше про проекти — на сайті Кращі практики


За інформацією Всеукраїнська Асоціація об'єднаних територіальних громад

Новини
Тиждень імунізації — на захисті здоров’я!
24.04.2025 17:15
З 24 по 30 квітня — Всесвітній тиждень імунізації З 27 квітня по 4 травня — Європейський тиждень імунізації Мета — нагадати, що вакцинація рятує життя! Це надійний спосіб захисту від…
Податкова інформує: Електронний кабінет для громадян
24.04.2025 16:44
Шановні громадяни! Державна податкова служба нагадує про зручний онлайн-сервіс — Електронний кабінет платника податків, що доступний для кожного. Через Електронний кабінет ви можете: …
ЗАСІДАННЯ КОЛЕГІЇ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДУНАЄВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
24.04.2025 16:33
24 квітня 2025 року під головуванням начальника управління освіти, молоді та спорту Інни ІСАКОВОЇ 🧑‍💼 відбулося засідання колегії управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради за…