Для ефективного і прозорого розподілу усіх видів підтримки для українських аграріїв за рахунок державних програм, грантів та міжнародної допомоги Міністерством аграрної політики за технічної допомоги Європейського Союзу та Світового Банку створено Державний аграрний реєстр (ДАР) –автоматизовану електронну систему.
Для користувачів Державного аграрного реєстру доступна нова функція - заповнення та подання електронної звітності до органів статистики. Наразі подати звітність онлайн через ДАР можна за формою № 29-сг (річна) "Звіт про площі та валові збори сільськогосподарських культур, плодів, ягід і винограду" і № 24-сг (місячна) "Звіт про виробництво продукції тваринництва та кількість сільськогосподарських тварин".
Щоб подати звіт потрібно знайти на панелі навігації Кабінету агровиробника у ДАР розділ “Електронні документи” та перейти на сторінку “Шаблони”. Після обрання звітного періоду та типу звіту, система згенерує новий електронний документ, в який необхідно внести відповідну інформацію. Заповнений документ можна зберегти як чернетку, щоб пізніше відредагувати та подати звіт або одразу надіслати звіт до органів статистики.
У разі натискання кнопки “Надіслати”, документ потрібно спочатку підписати, а потім зашифрувати - обидві дії виконується за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Якщо усі дії виконані вірно, статус документа на сторінці “Мої документи” розділу “Електронні документи” зміниться на “Надісланий”. Після прийняття органами статистики статус звіту зміниться на “Прийнято”.
Для отримання квитанції про прийняття звіту органами статистики потрібно натиснути на комірку справа напроти документу з позначкою “Прийнято” та перейти на вкладку “Файли” та розшифрувати отриману квитанцію за допомогою КЕП.