Платформа творчих ідей, зініційована Центром професійного розвитку педагогічних працівників, об’єднала вихователів закладів дошкільної освіти навколо теми «Математичний старт – легко і цікаво!»
26 листопада на базі
Дунаєвецького ЗДО №5 «Усмішка» (директорка Наталія Криськова). Модератор зустрічі Галина Давиденко, директорка Центру ПРПП, окреслила нові вектори освітнього напряму інваріантної складника Базового компонента дошкільної освіти «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі».
До уваги учасників зібрано і презентовано багато практичних розробок та методичних підказок, які передбачають набуття дитиною логіко-математичних
компетентностей, наскрізних умінь та навичок: «Ігри з математичним планшетом – геобордом» (Валентина Побережна, вихователь Дунаєвецького ЗДО №5 «Усмішка»), «Веселі цифри» (Ольга Замойська,вихователь Пільномукарівського ЗДО «Сонечко»), «Граючись, навчаємось математики»(Інна Сулима, вихователь Воробіївського ЗДО «Берізка»), «Від кубика до мислення: Інноваційне використання LEGO в ЗДО для забезпечення якісного логіко-математичного розвитку» (Олена Павлюк, вихователь Дунаєвецького ЗДО №3 «Берізка»), «Математичні орієнтирчики» (Надія Скибіцька, Світлана Бражнік педагоги Дунаєвецького ЗДО №2
«Пролісок»), «Блоки Дьєнеша, як ключ до компетенції: як зробити математику легкою і цікавою та розвинути математичні навички дошкільнят» (Вікторія Чубар, вихователь Дунаєвецького ЗДО №3 «Берізка»), «Математика через
відчуття: досліджуємо, граємо, рахуємо»(Валентина Іванова, вихователь Дунаєвецького ЗДО №1 «Ромашка»), «Відкриваємо таємниці танграму» Оксана Кузь, вихователь Дунаєвецького ЗДО №1 «Ромашка», «У світі геометричних фігур» (Оксана Чубата, вихователь Дунаєвецького ЗДО №4 «Теремок»), «Вправляємось у навичках лічби: дидактична гра «Математична
курочка» ( Альона Войт, вихователь Рахнівської гімназії).
Цікавий та інтерактивний «Математичний двиг», проведений Аллою Гальчук, вихователем-методистом Дунаєвецького ЗДО №5 «Усмішка» підвищив рівень поінформованості учасників щодо особливостей математичних наук, формування логіко-математичної компетентності дошкільників.