Навчальний вебінар з серії «Крафтова сироварня: розпочати бізнес з нуля»: «Основи сироробства та особливості технології виробництва розсільних сирів. Ринки збуту та маркетинг»
10 березня о 14.00
БЕЗКОШТОВНА РЕЄСТРАЦІЯ
Розглянемо питання:
- досвід крафтового сировара у виробництві розсільних сирів;
- створення унікальної торгової пропозиції;
- визначення цільової аудиторії;
- вибір ефективних каналів залучення клієнтів;
- переваги та недоліки кожного із можливих варіантів збуту продукції власного виробництва;
- як вирішувати основні проблеми під час продажу крафтової продукції?
Цей вебінар буде цікавим та корисним:
- мікро-, малим та середнім молочним господарствам, сімейним фермам та дрібнотоварним господарствам;
- всім, кого цікавить успішний сімейний молочний бізнес;
- власникам особистих селянських господарств, виробниками с/г продукції,
- переробникам молока.
Спікери
- Віктор Бошель – учасник проєкту «Сімейні молочні ферми», голова сімейного фермерського господарства «Молочна мрія», сировар з понад 7-річним досвідом виробництва авторських крафтових сирів «Boshel Craft Cheese».
- Олена Могилевська – директор з маркетингу проєкту «Сімейні молочні ферми». Має досвід роботи в діджитал-маркетингу понад 7 років, відповідає за маркетинговий план для продажу продукції молочної переробки, бере участь в розробці франшизи крафтової сироварні СМФ.
- Євген Купрієнко – спеціаліст з понад 10-річним досвідом у продажах практично усіх груп товарів, що ви можете зустріти в магазині, свою кар’єру розпочав із торгового агента у 19 років.
БЕЗКОШТОВНА РЕЄСТРАЦІЯ
Долучайтесь до Viber спільноти, щоб вчасно отримати нагадування про навчання, анонси та корисну інформацію.
VIBER група Консультаційно-навчального центру СМФ
Цей захід проводиться за підтримки Швейцарії в межах швейцарсько-української програми «Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України», що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у партнерстві із SAFOSO AG (Швейцарія), www.qftp.org