Оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади державного реєстратора управління «Центр надання адміністративних послуг» Дунаєвецької міської ради

26.09.2019

Керуючись статтею 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Законом України «Про запобігання корупції», розпорядженням від 16.09.2019 р. № 367/2019-р «Про затвердження Порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування у Дунаєвецькій міській раді та їх виконавчих органах», розпорядженням від 13.09.2018 р. № 325/2018-р «Про створення конкурсної комісії на заміщення вакантних посад виконавчого комітету Дунаєвецької міської ради»:

Провести конкурс на заміщення вакантної посади:

Державного реєстратора управління «Центр надання адміністративних послуг» Дунаєвецької міської ради (на час декретної відпустки основного працівника) – 29 жовтня 2019 року о 14.00 годині.

Начальнику відділу організаційної та кадрової роботи апарату виконавчого комітету міської ради (Солярик А.В.):

Оприлюднити оголошення про проведення конкурсу в засобах масової інформації та на веб-сайті Дунаєвецької міської ради (згідно додатку).

Контроль за виконанням розпорядження покласти на керуючу справами виконавчого комітету Г.І. Панасевич.

Міський голова В. Заяць

 

До участі в конкурсі запрошуються особи, які відповідають таким вимогам:

мають повну вищу освіту за спеціальністю «Правознавство» за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;

стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі не менше 1 року або стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років;

вільно володіють державною мовою;

мають навики роботи на ПЕОМ.

 

До конкурсної комісії подаються такі документи:

заяву про участь у конкурсі;

заповнену особову картку ( форма № П2-ДС) з відповідними додатками;

дві фотокартки розміром 4х6;

копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

копію документа, який посвідчує особу;

копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності);

копію трудової книжки;

декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік (декларація подається шляхом заповнення на офіційному веб-сайті національного агенства з питань запобігання корупції за формою, що визначається Агенством).

Під час проведення конкурсу кандидати складають іспит.

Термін подання документів 30 календарних днів (до 26.10.2019 року).

 

За додатковою інформацією щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці, умов конкурсу, звертатися до відділу організаційної та кадрової роботи апарату виконавчого комітету Дунаєвецької міської ради (кабінет, 19), або за телефоном 3-12-95.