Публічна інформація у формі відкритих даних



Нормативно-правові акти в сфері відкритих даних

Міжнародна хартія відкритих даних

Міжнародну хартію відкритих даний прийняла 71 держава та місцева влада

Єдиний державний веб-портал відкритих даних

 

Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних

Довідник підприємств, установ (закладів) та організацій розпорядника інформації та організацій, що належать до сфери його управління, у тому числі їх ідентифікаційних кодів, офіційних веб-сайтів, адрес електронної пошти, телефонів та адрес

__________________________________________________________________________________________________________

Інформація про організаційну структуру розпорядника інформації

__________________________________________________________________________________________________________

Нормативи, що затверджуються та підлягають оприлюдненню відповідно до закону розпорядником інформації

__________________________________________________________________________________________________________

Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію

__________________________________________________________________________________________________________

Інформація про систему обліку, види інформації, яка зберігається розпорядником

__________________________________________________________________________________________________________

Реєстр наборів даних, що перебувають у володінні розпорядника інформації

__________________________________________________________________________________________________________

Адміністративні дані в значенні Закону України “Про державну статистику”, що збираються (обробляються) та підлягають оприлюдненню відповідно до вимог закону розпорядником інформації

__________________________________________________________________________________________________________

Нормативно-правові акти, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті розпорядником інформації, проекти нормативно-правових актів, інформація, визначена законодавством про засади регуляторної політики

__________________________________________________________________________________________________________

Інформація про нормативно-правові засади діяльності

__________________________________________________________________________________________________________

Фінансова звітність суб’єктів господарювання – комунальних підприємств міської ради

__________________________________________________________________________________________________________

Переліки регуляторних актів із зазначенням дати набрання чинності, строку проведення базового, повторного та періодичного відстеження їх результативності та інформації про місце їх оприлюднення

__________________________________________________________________________________________________________

Річні зведені основні фінансові показники виконання фінансових планів комунальних підприємств міської ради

__________________________________________________________________________________________________________

План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів із зазначенням видів і назв проектів, цілей їх прийняття, строків підготовки проектів, найменування органів і підрозділів, відповідальних за розроблення проектів регуляторних актів, дату їх внесення на розгляд регуляторного органу та посилання на місце оприлюднення

 

 

Переліки відкритих даних для органів місцевого самоврядування

1. Основні положення генеральних планів населених пунктів та детальних планів територій

__________________________________________________________________________________________________________

2. Перелік об’єктів комунальної власності

__________________________________________________________________________________________________________

3. Перелік об’єктів комунальної власності, що передані в оренду чи інше право користування (з даними про умови передачі об’єктів в оренду)

__________________________________________________________________________________________________________

4. Перелік незадіяних земельних ділянок і майнових об’єктів (приміщень) комунальної форми власності, які можуть бути передані в користування

__________________________________________________________________________________________________________

5. Результати радіаційного контролю

__________________________________________________________________________________________________________

6. Інформація про використання публічних коштів під час будівництва, ремонту та реконструкції об’єктів дорожньої інфраструктури та хід виконання проектів

__________________________________________________________________________________________________________

7. Генеральні плани населених пунктів, історико-архітектурні опорні плани, плани зонування територій та детальні плани територій (за винятком відомостей, які відповідно до законодавства становлять інформацію з обмеженим доступом), їх проект

__________________________________________________________________________________________________________

8. Дані про місцезнаходження громадського транспорту в режимі реального часу

__________________________________________________________________________________________________________

9. Звіти про виконання фінансових планів комунальних підприємств

__________________________________________________________________________________________________________

10. Паспорти бюджетних програм місцевого бюджету

__________________________________________________________________________________________________________

11. Звіти про виконання паспортів бюджетних програм місцевого бюджету

__________________________________________________________________________________________________________

12. Титульні списки на проведення капітального та поточного ремонту, будівництва, реконструкції та благоустрою

__________________________________________________________________________________________________________

13. Інформація про рекламні засоби (дані про місце розміщення рекламного засобу, його вид і розміри, найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номер його телефону, адреса електронної пошти, дата видачі дозволу та строк його дії, номер і дата укладення договору, якщо місце розміщення рекламного засобу належить до комунальної власності)​

__________________________________________________________________________________________________________

14. Реєстр боргових зобов’язань суб’єктів господарювання комунальної власності територіальної громади (як суб’єктів господарювання перед третіми особами, так і третіх осіб перед суб’єктами господарювання)​

__________________________________________________________________________________________________________

15. Перелік інвестиційних договорів, додатків, додаткових угод та інших матеріалів до них, умов, у тому числі посилань на оприлюднені ресурси в Інтернеті

__________________________________________________________________________________________________________

16. Дані про об’єкти та засоби торгівлі (пересувна, сезонна та інші)

__________________________________________________________________________________________________________

17. Відомості про схеми розміщення засобів сезонної торгівлі

__________________________________________________________________________________________________________

18. Відомості про ярмарки (строк проведення, місце, кількість місць, вартість місць), організаторів ярмарків, договори, укладені з організаторами таких ярмарків

__________________________________________________________________________________________________________

19. Дані про розміщення громадських вбиралень

__________________________________________________________________________________________________________

20. Відомості про залучення, розрахунок розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту

__________________________________________________________________________________________________________

21. Перелік перевізників, що надають послуги пасажирського автомобільного транспорту, та маршрутів перевезення

__________________________________________________________________________________________________________

22. Відомості про транспортні засоби, які обслуговують пасажирські автобусні, тролейбусні та трамвайні маршрути перевезення (кількість транспортних засобів на кожному маршруті, марка, модель, державний номер, пасажиромісткість)

__________________________________________________________________________________________________________

23. Розклад руху громадського транспорту

__________________________________________________________________________________________________________

24. Дані про місце розміщення зупинок міського електро- та автомобільного транспорту

__________________________________________________________________________________________________________

25. Перелік земельних ділянок, що пропонуються для здійснення забудови

__________________________________________________________________________________________________________

26. Перелік укладених договорів (укладені договори, інші правочини, додатки, додаткові угоди та інші матеріали до них)

__________________________________________________________________________________________________________

27. Актуальні списки власників/орендарів місцевих земельних ділянок

__________________________________________________________________________________________________________

28. Відомості про лікарські засоби/препарати, придбані за бюджетні кошти, відомості про розподілення таких ліків між закладами охорони здоров’я та їх залишки в кожному з них

__________________________________________________________________________________________________________

29. Бази даних щодо ремонту доріг: точне зазначення ділянки відремонтованої дороги (від кілометра до кілометра), ширина та довжина дороги, довжина ділянки, товщина дорожнього покриття, матеріали, види робіт, вартість робіт, гарантійний строк, виконавці робіт

__________________________________________________________________________________________________________

30. Схеми планування територій та плани зонування територій (для сільських, селищних, міських рад)

__________________________________________________________________________________________________________

31. Поіменні результати голосування депутатів на пленарних засіданнях органу місцевого самоврядування

__________________________________________________________________________________________________________

32. Дані про депутатів місцевих рад, у тому числі контактні дані та графік прийому

__________________________________________________________________________________________________________

33. Дані про зелені насадження, що підлягають видаленню, відповідно до виданих актів обстеження зелених насаджень

__________________________________________________________________________________________________________

34. Дані про доступність будівель для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення

__________________________________________________________________________________________________________

35. Дані про тарифи на комунальні послуги

__________________________________________________________________________________________________________

36. Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо

__________________________________________________________________________________________________________

37. Дані про електронні петиції, у тому числі, осіб, що їх підписали, та результати розгляду

__________________________________________________________________________________________________________

38. Дані громадського бюджету, бюджету участі тощо, у тому числі про проекти, результати голосування, реалізацію підтриманих проектів

__________________________________________________________________________________________________________

39. Перелік об’єктів комунальної власності, які підлягають приватизації

__________________________________________________________________________________________________________

40. Адресний реєстр

__________________________________________________________________________________________________________

41. Дані про надані адміністративні послуги

__________________________________________________________________________________________________________

42. Дані про медичних працівників закладів охорони здоров’я

__________________________________________________________________________________________________________

43. Дані про педагогічних працівників закладів освіти

__________________________________________________________________________________________________________

44. Дані про медичне обладнання комунальних закладів охорони здоров’я

__________________________________________________________________________________________________________

45. Дані про розміщення спецтехніки, що використовується для надання комунальних послуг, благоустрою, здійснення будівельних та ремонтних робіт  -  в процесі вивчення створення системи

__________________________________________________________________________________________________________

46. Перелік бюджетних програм, у тому числі посилання на оприлюднені ресурси в Інтернеті

__________________________________________________________________________________________________________

47. Перелік цільових програм, у тому числі посилання на оприлюднені ресурси в Інтернеті

__________________________________________________________________________________________________________

48. Перелік розпорядників бюджетних коштів

__________________________________________________________________________________________________________

49. Фінансова звітність суб’єктів господарювання комунального сектору економіки

__________________________________________________________________________________________________________

50. Перелік дошкільних, середніх, позашкільних та професійно-технічних навчальних закладів і статистична інформація щодо них

__________________________________________________________________________________________________________

51. Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади

__________________________________________________________________________________________________________

52. Території обслуговування загальноосвітніх навчальних закладів

__________________________________________________________________________________________________________

53. Дані про видані дозволи на порушення об’єктів благоустрою

__________________________________________________________________________________________________________

54. Черга на отримання земельних ділянок із земель комунальної власності

__________________________________________________________________________________________________________

55. Дані обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік)

__________________________________________________________________________________________________________

56. Дані про споживання комунальних ресурсів (електроенергія, теплова енергія, природний газ, тверде паливо, холодна та гаряча вода) комунальними підприємствами, установами (закладами) та організаціями

__________________________________________________________________________________________________________

57. Надходження і використання благодійної допомоги

__________________________________________________________________________________________________________

58. Планові та фактичні показники сплати за договорами оренди комунальної власності, розміщення тимчасових споруд, розміщення рекламних засобів

__________________________________________________________________________________________________________

59. Перелік та місцезнаходження закладів комунальних закладів охорони здоров’я, які забезпечені обладнанням гінекологічним, мамологічним обладнанням, що пристосоване до потреб осіб з інвалідністю з урахуванням особливостей їх пересування

  • Дане обладнання у КНП «Дунаєвецький центр ПМСД » ДМР окремо не обліковується

__________________________________________________________________________________________________________