Оголошення про конкурс на заміщення вакантної посади директора КУ Дунаєвецької міської ради «Інклюзивно-ресурсний центр»

18.01.2019

Управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора комунальної установи Дунаєвецької міської ради «Інклюзивно-ресурсний центр» (далі – директор ІРЦ).

Повне найменування: комунальна установа Дунаєвецької міської ради «Інклюзивно-ресурсний центр»

Юридична адреса ІРЦ: 32400, Хмельницька область, м. Дунаївці, вул. Шевченка, 109-А.

Найменування посади:

- директор комунальної установи Дунаєвецької міської ради «Інклюзивно-ресурсний центр».

Умови оплати праці:

- на оплату праці директора ІРЦ розповсюджуються умови, передбачені Законом України «Про освіту» в частині оплати праці педагогічних працівників.

Директор ІРЦ призначається за конкурсом на заміщення вакантної посади строком на три роки. Права, обов’язки і відповідальність директора ІРЦ, умови його матеріального забезпечення, інші умови найму визначаються контрактом.

Вимоги до посади:

  • вільне володіння державною мовою.
  • вища освіта не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія», «Психологія»;
  • стаж роботи за фахом не менше п’яти років;
  • знання Конституції України, законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту», постанов Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр»;

Документи подаються до управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради протягом 20 календарних днів з дня оголошення конкурсу (до 06 лютого 2019 року) за адресою: м.Дунаївці, вул.Гагаріна, 16, каб. №5.

Перелік документів:

  • копію паспорта громадянина України;
  • письмову заяву про участь у конкурсі;
  • копію трудової книжки;
  • копія (копії) документа (документів) про освіту;
  • письмова згода на збір та обробку персональних даних;
  • заповнений особовий листок по обліку кадрів з автобіографією;
  • мотиваційний лист довільної форми.

Конкурс проводиться поетапно:

- прийняття рішення про оголошення конкурсу;

- оприлюднення рішення про оголошення конкурсу;

- приймання документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі (до 06.02.2019 року включно);

- попередній розгляд поданих документів на відповідність встановленим законом вимогам;

- проведення іспиту та визначення його результатів;

- проведення співбесіди та визначення її результатів;

- прийняття рішення про рекомендацію укласти контракт з переможцем конкурсу.

Проведення іспиту для кандидатів на заміщення вакантної посади передбачає перевірку та оцінку їх знання Конституції України, законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції», «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту», постанов Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр».

Іспит складається з 5-ти питань за вищезазначеними напрямками. Загальний час для проведення іспиту становить 60 хвилин.

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається за тел. (03858) 31-2-03.