КУ ДМР "Трудовий архів"



Завідувачка КУ ДМР "Трудовий архів" - БАРАНЮК Юлія Анатоліївна

Архівісти:

СВІДНІЦЬКА Наталія Михайлівна

КАЗНОДІЙ Тетяна Борисівна

 

Адреса:

32400, Хмельницька область, м. Дунаївці, вул. Горького 7/7

e-mail: dun_trudarhiv@ukr.net

 

Графік роботи:

понеділок-четвер з 8.00 до 17.15

п'ятниця з 8.00 до 16.00

перерва з 12.00 до 13.00

кожна остання п'ятниця місяця - санітарний день

 

Графік прийому громадян:

вівторок - з 9.00 до 16.00

четвер - з 9.00 до 16.00

 

ІСТОРИЧНА ДОВІДКА

до клопотання Дунаєвецької районної державної адміністрації від 22 квітня 2003 року № 319 та рішення Дунаєвецької районної ради ІV скликання «Про створення районного трудового архіву» від 24 квітня 2003 року № 10 вирішено створити районний трудовий архів для зберігання документів, що не належать до Національного архівного фонду. Та реальні можливості районного бюджету не дозволили виділити видатки на фінансування роботи трудового архіву.

Відповідно до розпорядження голови Дунаєвецької районної державної адміністрації від 28 травня 2004 року № 322/2004-р для роботи з документами з особового складу ліквідованих організацій, сільськогосподарських формувань, установ призначена спеціаліст І категорії архівного відділу Білан Анжела Миколаївна, 1976 року народження, жителька м. Дунаївці, за спеціальністю зоотехнік.

Виділено окреме приміщення в триповерховій споруді за адресою вул. Шевченка, 83-а ( у приміщенні відділення державного казначейства – колишнього банку «Україна»).

(фото 2012р.)

Відповідно до рішення 18 сесії Дунаєвецької районної ради V скликання «Про створення комунальної установи Дунаєвецької районної ради «Трудовий архів» від 17 грудня 2009 року № 11-18/2009 створено «Комунальну установу Дунаєвецької районної ради «Трудовий архів». Затверджено Статут комунальної установи Дунаєвецької районної ради «Трудовий архів».

Рішенням 18 сесії Дунаєвецької районної ради V скликання від 17 грудня 2009 року № 11-18/2009 завідувачем комунальної установи Дунаєвецької районної ради «Трудовий архів» призначено Фещук – Баранюк Юлію Анатоліївну, 1982 року народження, жительку міста Дунаївці, фінансиста за професією.

наказу завідувача комунальної установи Дунаєвецької районної ради «Трудовий архів» від 29 червня 2010 року № 1 «Про прийняття на роботу Свідніцької Н.М.» на посаду бухгалтера 0,5 окладу і архіваріуса призначено Свідніцьку Наталію Михайлівну.

Рішенням четвертої сесії Дунаєвецької районної ради VI скликання від 14 квітня 2011 року (№ 35-4/20011) за комунальною установою Дунаєвецької районної ради «Трудовий архів» закріплено на правах оперативного управління частину приміщення площею 176 кв.м. за адресою: м. Дунаївці, вул. Красінських, буд. 12 (2-й поверх районної друкарні).

Рішенням V сесії районної ради VІ скликання від 21.07.2011 року № 5-5/2011 завідувачем комунальною установою Дунаєвецької районної ради «Трудовий архів» призначено Закревського Анатолія Сигізмундовича.

Згідно наказу завідувача комунальної установи Дунаєвецької районної ради «Трудовий архів» від 14 січня 2013 року № 1 «Про призначення на посаду архіваріуса комунальної установи Дунаєвецької районної ради «Трудовий архів» Казнодій Т. Б.» на посаду архіваріуса призначено Казнодій Тетяну Борисівну.

Відповідно до рішення третьої (позачергової) сесії Дунаєвецької міської ради VІ скликання від 05 січня 2016 року № 6-3/2016р «Про попередню згоду на прийняття майна у комунальну власність міської ради з власності територіальних громад сіл, селищ та міста Дунаєвецького району» трудовий архів прийнятто у комунальну власність міської ради з власності територіальних громад сіл, селищ та міста Дунаєвецького району приміщення за адресою: вул. Красінських, будинок 12, м. Дунаївці, Дунаєвецький район, Хмельницька область.

Дунаєвецька міська рада передала приміщення комунальної установи Дунаєвецької районної ради «Трудовий архів» під центр надання адміністративних послуг.

З 24 грудня 2016 року комунальна установа Дунаєвецької районної ради «Трудовий архів» Хмельницької області розпочала свою роботу в колишньому приміщенні дитячого відділення комунальної установи Дунаєвецької районної ради «Дунаєвецька центральна районна лікарня» Хмельницької області за адресою вулиця Горького, 7/7.

Фото 19.04.2017 – в правому крилі розмістилася комунальна установа Дунаєвецької районної ради «Трудовий архів»)

(Фото 04.02.2019 – колектив трудового архіву: в першому ряду зліва направо 1-й Закревський Анатолій Сигізмундович, завідувач КУ Дунаєвецької райлнної ради «Трудовий архів», 2-га Казнодій Тетяна Борисівна, архіваріус. В 2-му ряду стоїть Свідніцька Наталія Михайлівна, бухгалтер)

Відповідно до рішення 34 сесії Дунаєвецької районної ради VІІ скликання від 24 листопада 2020 року № 4-34/2020 «Про передачу цілісного майнового комплексу комунальної установи Дунаєвецької районної ради «Трудовий архів» у відповідності до пункту 20 частини 1 ст.43, ст.60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», пункту 3 ст.7 Закону України «Про передачу об’єктів права державної та комунальної власності», клопотання Дунаєвецької міської ради від 16 листопада 2020 року № 02.05-12/2982, Дунаєвецька районна рада передала з власності територіальних громад сіл, селищ, міста Дунаєвецького району у власність територіальної громади м.Дунаївці цілісний майновий комплекс комунальної установи Дунаєвецької районної ради "Трудовий архів".

Відповідно до рішення другої (позачергової) сесії Дунаєвецької міської ради VІІІ скликання від 10 грудня 2020 року № 12-2/2020 «Про зміну назв та затвердження в новій редакції статутів юридичних осіб міської ради» змінено назву комунальної установи Дунаєвецької районної ради «Трудовий архів» на комунальна установа Дунаєвецької міської ради «Трудовий архів».

Затверджено Статут комунальної установи Дунаєвецької міської ради «Трудовий архів».

У процесі діяльності будь-якого підприємства накопичується значна кількість документів. Левову частку серед них становлять документи щодо особового складу (накази, трудові договори, особові справи працівників, зарплатні відомості тощо). Ці документи, як правило, мають тривалий строк зберігання (до 75 років) і особливо важливі для працівників при призначенні пенсій та різних видів допомоги. Тому їх збереженню повинна приділятися підвищена увага. Із цією метою органи місцевого самоврядування створюють Трудові архіви.

Трудовим архівом надаються послуги з: виявлення документів за справами, виконання соціально-правових запитів громадян за документами архіву про прийняття, переведення, звільнення працівників, про трудовий стаж, про розмір заробітної плати, також виконання запитів юридичних осіб за документами архіву, надання консультацій дистанційно та на особистому прийомі.

У зв’язку з ліквідацією та реорганізацією підприємств та організацій різних форм власності гостро стоїть питання щодо забезпечення збереженості соціально значущих документів з кадрових питань (особового складу) та документів тимчасового зберігання, що утворилися у результаті їхньої діяльності, інших архівних документів, що не належать до НАФ. Тому необхідно систематизувати документи з особового складу усіх ліквідованих підприємств, забезпечити їх збереження, налагодити видачу відповідних архівних довідок громадянам, які цього потребують.

В архівосховищах у 243 архівних фондах зберігається понад 34978 справ з кадрових питань (особового складу) за період 1944–2020 рр. За документами архіву щорічно виконується понад 1 500 запитів юридичних та фізичних осіб. (За 2020 рік виконано – 2602 запитів).

Для отримання архівної довідки в Трудовому архіві

Заявник повинен мати при собі такі документи :

- паспорт;

- трудову книжку (оригінал);

- копії сторінок трудової книжки, на яких є записи, що стосуються організації, документи якої зберігаються в трудовому архіві;

- перелік необхідних архівних довідок від спеціаліста з Пенсійного фонду.

Найчастіше інформація архівних документів використовується при :

- досягненні людиною пенсійного віку;

- оформленні пільгової пенсії ;

- оформлення пенсії за вислугою років;

- по втраті годувальника;

- по інвалідності ;

- втраті документів та інше…

Люди часто звертаються в архів для отримання необхідної інформації :

- архівні витяги, ксерокопії з наказів про прийняття, переведення, звільнення працівників підприємств, установ, організацій;

- підтвердження трудового стажу роботи в колгоспі чи на підприємстві за певний період праці;

- кількістю відпрацьованих днів;

- встановлення посади;

- архівних довідок про розмір заробітної плати та інше….

Інформації та консультації надаються :

- на особистому прийомі;

- по телефону;

- поштою.

 

Список фондів 2020

Статут