Оголошення

05.11.2020

До участі в конкурсі запрошуються особи, які відповідають таким вимогам:

  • мають повну вищу освіту не нижче ступеня магістра, спеціаліста (юридична, економічна);
  • стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід на керівних посадах підприємствах, установах та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років;
  • вільно володіють державною мовою;
  • мають навики роботи на ПЕОМ.

До конкурсної комісії подаються такі документи:

  1. заяву про участь у конкурсі;
  2. заповнену особову картку ( форма № П2-ДС) з відповідними додатками;
  3. дві фотокартки розміром 4х6;
  4. копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  5. копію документа, який посвідчує особу;
  6. копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
  7. довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності);
  8. копію трудової книжки;
  9. декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік (декларація подається шляхом заповнення на офіційному веб-сайті національного агенства з питань запобігання корупції за формою, що визначається Агенством).

Під час проведення конкурсу кандидати складають іспит.

Термін подання документів 30 календарних днів (до 04.12.2020 року).

За додатковою інформацією щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці, умов конкурсу, звертатися до відділу організаційної та кадрової роботи апарату виконавчого комітету Дунаєвецької міської ради (кабінет, 19), або за телефоном 3-12-95.