![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/02/23/2024-02-23_9453/images/images-55454.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/02/23/2024-02-23_9453/images/images-55454.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/02/23/2024-02-23_9453/images/images-57353.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/02/23/2024-02-23_9453/images/images-57353.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/02/23/2024-02-23_9453/images/images-45370.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/02/23/2024-02-23_9453/images/images-45370.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/02/23/2024-02-23_9453/images/images-37628.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/02/23/2024-02-23_9453/images/images-37628.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/02/23/2024-02-23_9453/images/images-53308.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/02/23/2024-02-23_9453/images/images-53308.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/02/23/2024-02-23_9453/images/images-29845.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/02/23/2024-02-23_9453/images/images-29845.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/02/23/2024-02-23_9453/images/images-56269.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/02/23/2024-02-23_9453/images/images-56269.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/02/23/2024-02-23_9453/images/images-27761.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/02/23/2024-02-23_9453/images/images-27761.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/02/23/2024-02-23_9453/images/images-42236.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/02/23/2024-02-23_9453/images/images-42236.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/02/23/2024-02-23_9453/images/images-52748.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/02/23/2024-02-23_9453/images/images-52748.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/02/23/2024-02-23_9453/images/images-12137.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/02/23/2024-02-23_9453/images/images-12137.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/02/23/2024-02-23_9453/images/images-6412.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/02/23/2024-02-23_9453/images/images-6412.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/02/23/2024-02-23_9453/images/images-42711.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/02/23/2024-02-23_9453/images/images-42711.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/02/23/2024-02-23_9453/images/images-47889.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/02/23/2024-02-23_9453/images/images-47889.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/02/23/2024-02-23_9453/images/images-99358.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/02/23/2024-02-23_9453/images/images-99358.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/02/23/2024-02-23_9453/images/images-9157.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/02/23/2024-02-23_9453/images/images-9157.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/02/23/2024-02-23_9453/images/images-77191.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/02/23/2024-02-23_9453/images/images-77191.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/02/23/2024-02-23_9453/images/images-34545.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/02/23/2024-02-23_9453/images/images-34545.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/02/23/2024-02-23_9453/images/images-56649.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/02/23/2024-02-23_9453/images/images-56649.jpg)
ЯКІ РОБОТИ ПРОВОДИЛИСЬ КОМУНАЛЬНИМИ СЛУЖБАМИ ДУНАЄВЕЦЬКОЇ ГРОМАДИ ПРОТЯГОМ ЦЬОГО ТИЖНЯ?
23.02.2024
Зокрема:
- Ліквідація пориву на водопровідній мережі по вул. Широка,14.
- Ліквідація пориву на водопровідній мережі по вул. М.Магери,31.
- Встановлення лічильника Шевченка,20.
- Технічне обслуговування автомобіля Volksvagen Caddy.
- Прочищення каналізаційної мережі школа №3.
- Ремонт насоса ГАЗ 3307.
- Викачка септика Училище.
- Перекриття водопостачання в с. Заставля по проханню абонента.
- Ремонт водопровідної мережі Ф.Лендера,45,Дунайгородська,54.
- Благоустрій місця пориву по вул. М. Стельмаха.
- Ліквідація засмічень на каналізаційній мережі по вул. Шевченко,110, Ф.Лендера,54,55.
- Проведено ремонт та заміна ламп вуличного освітлення в м. Дунаївці вул. Шевченка, вул. Володимирська, вул. Красінських, вул. Чайковського.
- Проведено заміну електричних лампочок в під’їздах та підвальних приміщеннях житлових будинків по вул. Київська, вул. Сонячна, пров. Декоративний.
- Проведено ремонт та заміна ламп вуличного освітлення в с.Миньківці, с. Катеринівка, с. Городиски, с. Ганнівка, с. Нестирівці, с.Панасівка, с. Заставля.
- Проведено санітарну підчистку дерев в с. Рахнівка, с. В.Жванчик, с. Нестирівці, с. Ганнівка.
- Проведено прочистку каналізаційних систем в будинках по вул. Київська №26, №12, №24, №30, №10, №22, №6, №8, вул. Шевченка №110, №88, №116.
- Проведено ремонт системи водопостачання в житлових будинках вул. Широка №1б, вул. Київська №10.
- Виготовлено та встановлено банер на Меморіалі.
- Проведено ремонт вхідних дверей в житловому будинку по вул. Шевченка №88 в першому під’їзді.
- Проведено прочистку димових та вентиляційних каналів в житлових будинках по вул. Київська №4, №20, №8.
- Проведено демонтаж та монтаж піднавісів входу в підвальне приміщення житлових будинків по вул. Київська № 8, №12.
- Проведено заміну прапорів в с Голозубинці на кладовищі.
- Розпочато ремонт дорожнього покриття в с. Заставля.
- Проведено ремонт тротуару по вул. Ф.Лендера в м. Дунаївці.
- Проведено прибирання міста, Меморіал, пам’ятники.
- Проведено прибирання об’їзної частини дороги від м. Дунаївці до с. Вихрівка.
- Проведено прибирання біля сміттєвих майданчиків.
- Проведено прибирання тротуару по вул. Шевченка №116-118, та дитячого майданчика.
- Проведено роздачу рахунків юридичним та фізичним особам.
- Проведено обрізку хризантем по вул. Шевченка, вул. Красінських.