http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/03/14/2024-03-14_5664/images/images-61938.jpg

Інформація до ознайомлення

14.03.2024

Часто людина, яка потрапила в ситуацію торгівлі людьми не може одразу це розпізнати. Але існують індикатори, наявність яких може сигналізувати про проблему. Національна соціальна сервісна служба України підготувала список індикаторів для визначення, чи є людина постраждалою від торгівлі людьми.

Якщо вас стосуються хоча б два пункти – ймовірно, ви постраждали від торгівлі людьми:

  • невідповідність умов праці або надання послуг обіцяним;
  • обмеження у вільному пересуванні;
  • заборона вільно спілкуватися з рідними;
  • застосування насильства або погроз;
  • вилучення паспортів, інших документів;
  • примушування до виконання роботи або надання послуг;
  • утримування заробітку або не виплата його взагалі;
  • змушування жебракувати або займатися протиправною діяльністю;
  • використання у збройних конфліктах проти волі.

Куди звертатись, якщо з вами чи вашими знайомими сталася така ситуація або вам так здається.

Телефонуйте:

  • 102 — поліція;
  • 527 — національна гаряча лінія з протидії торгівлі людьми;
  • 1547 — гаряча лінія з протидії торгівлі людьми;
  • 112 — служба екстреної допомоги в ЄС.

Постраждалі від торгівлі людьми мають право на безоплатні послуги юриста чи адвоката, зокрема для представництва інтересів у кримінальних провадженнях за фактом торгівлі людьми.

Як отримати безоплатну правничу допомогу:

Телефонуйте до контактного центру системи БПД за номером: 0 800 213 103. Дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України безкоштовні. Контактний центр працює в будні з 8:00 до 18:00.

Номер для дзвінків з-за кордону: +38 044 363 10 41 (вартість дзвінка з-за кордону за тарифами вашого оператора зв’язку).

Або зверніться до найближчого з наших бюро (посилання у коментарі).



Читайте також



ДУНАЄВЕЦЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОТРИМАЛО АВТОМОБІЛЬ

26.04.2024

Сьогодні, Камʼянець-Подільська районна рада передала на баланс КП «Міськводоканал» Дунаєвецької міської ради...

Детальніше...