http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2019/01/24/2019-01-24_8525/images/images-19062.jpg

Як отримати довідку про доходи через інтернет: з’явився новий сервіс

24.01.2019

Для отримання інформації через веб-портал ДФС достатньо надати електронний підпис.

На офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України з’явився сервіс, який допоможе заповнити електронну декларацію про доходи без помилок. 

Як стало відомо, скористатись новим сервісом можна через електронний кабінет. Він має назву «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків».

Відомості про доходи за допомогою сервісу зможуть отримати тільки фізичні особи. Щоб отримати інформацію в електронному вигляді, достатньо надати електронний цифровий підпис. Необхідно виконати такі кроки:

  • увійти до електронного кабінету на офіційному порталі Держфіскальної служби;
  • обрати акредитований центр сертифікації ключів (АЦСК);
  • завантажити особистий електронний ключ з електронного носія чи персонального комп’ютера;
  • вказати пароль захисту та натиснути «Зчитати». Після завантаження ключа натиснути «Увійти»;
  • увійти до розділу «Заяви, запити для отримання інформації»;
  • обрати «Запит щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків».

Далі з’явиться форма запиту, у якій слід заповнити поля, виділені блакитним кольором. Після заповнення слід натиснути «Підписати та надіслати». Процедура підпису аналогічна процедурі входу до особистого кабінету.

Після цього користувач зможе обрати форму надання інформації. Наприклад, повідомлення може бути надіслане до електронного кабінету. У ньому буде зазначена інформація про виплачені доходи та утримані податки, яку можна переглянути, зберегти або роздрукувати.

У ДФС зазначають, що інформація про доходи за повний 2018 рік буде доступна після 22 лютого. До 9 лютого триватиме звітування суб’єктами господарювання про виплачені громадянам доходи.

Для зміни електронної поштової скриньки не потрібно отримувати новий КЕП.

Національне агентство з питань запобігання корупції оприлюднило інструкцію щодо зміни електронної поштової скриньки (за необхідності).

1. Якщо Ваша електронна поштова скринька, з якою Ви зареєструвались у Реєстрі, підпадає під обмеження, або Ви втратили доступ до неї, для її зміни у персональному кабінеті Реєстру необхідно:

- створити (або використовувати іншу) особисту поштову скриньку.

1) після цього слід авторизуватися в Реєстрі за адресою: https://portal.nazk.gov.ua за допомогою кваліфікованого електронного підпису (далі КЕП);

2) перейти у вкладку «Мій профіль», натиснути кнопку «Змінити контактні дані», у полі «Новий е-mail» вказати нову поштову скриньку та натиснути кнопку «Змінити E-mail»;

3) на нову поштову скриньку надійде лист «Зміна E-mail | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни поштової скриньки перейдіть за посиланням у листі, повторно здійсніть вхід у Ваш персональний кабінет та перевірте вкладку «Мій профіль». У полі «E-mail» повинна бути зазначена вже змінена електронна поштова скринька.

«Звертаємо увагу! Для зміни електронної поштової скриньки у Вашому персональному кабінеті Реєстру не потрібно отримувати новий КЕП», — зазначили в НАЗК.

2. Якщо Ваша електронна поштова скринька, з якою Ви зареєструвались у Реєстрі, підпадає під обмеження, або Ви втратили доступ до неї та при цьому отримали новий КЕП, необхідно:

1) створити (або використовувати іншу) особисту поштову скриньку, з якої необхідно написати лист на адресу електронної пошти support@nazk.gov.ua. У темі листа зазначити: змінено КЕП та e-mail;

2) у тексті листа зазначити Ваше П.І.Б., реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) та правильну (нову) адресу персональної електронної поштової скриньки;

3) через деякий час Ви отримаєте відповідь та інструкцію по зміні КЕП в Реєстрі. Після виконання запропонованих дій Ви можете здійснити вхід до Реєстру з новим КЕП.



Читайте також



КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД: НОВЕ БАЧЕННЯ ОСВІТИ

24.04.2024

23 квітня 2024 року у колі професійної спільноти вчителів суспільних дисциплін Дунаєвецької міської та Солобковецької сільської ТГ... 

Детальніше...


Робоча зустріч задля ефективної співпраці

25.04.2024

Відбулась робоча зустріч із представниками організації Save the Children...

Детальніше...