http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2019/12/12/2019-12-12_2899/images/images-89339.jpg

КУПУЮЧИ, ВИМАГАЙ ЧЕК!

12.12.2019

11 грудня 2019 року, відбулася зустріч з суб’єктами господарювання громади щодо підвищення сплати акцизного податку.

Дунаєвецька міська рада стимулює надходження від акцизного збору з продажу алкоголю і тютюну через проведення робочих зустрічей з суб’єктами господарювання, які здійснюють діяльність на території громади.

Таку практику в громаді запровадили у зв’язку з тим, що громада недоотримує значні кошти через несплату підприємцями акцизного збору з продажу алкоголю та тютюну. З кожного такого товару (алкоголь, тютюн), придбаного з фіскальним чеком, 5% автоматично відраховується у вигляді податку, що зараховується до загального фонду міського бюджету і є одним із важливих джерел наповнення місцевої скарбнички.

Адже ці 5%, сплачених споживачем при купівлі підакцизних товарів у роздрібній мережі, поповнюють місцевий бюджет та в подальшому направляються на соціально-економічний розвиток громади: ремонти освітніх, медичних закладів, доріг та тротуарів, будівництво спортивних та дитячих майданчиків.
Звичайно, всі розуміють, як складно сьогодні підприємцям. Але коли одні працюють за правилами і роблять все можливе, щоб сплатити належні податки в бюджет, а інші не виходять з тіні або займаються незаконною діяльністю – це не правильно, це призводить до збільшення тіньової торгівлі, зменшення бюджетних надходжень, зубожіння громади. І реакція відповідних органів, у тому числі й влади, має бути розумною та наполегливою.
КУПУЮЧИ, ВИМАГАЙ ЧЕК!

Автор:Відділ з питань праці та соціального захисту насел


Читайте також



«Основи сім’ї» - добробут та успіх в громаді

24.04.2024

24 квітня на базі Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії відбувся круглий стіл «Впровадження навчальної програми...

Детальніше...


ВІДБУЛОСЯ ЗАСІДАННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ

25.04.2024

Сьогодні, під головуванням міського голови Веліни Заяць, відбулося чергове засідання виконавчого комітету Дунаєвецької міської ради...

Детальніше...