http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2021/08/26/2021-08-26_2623/images/images-66741.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2021/08/26/2021-08-26_2623/images/images-46324.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2021/08/26/2021-08-26_2623/images/images-44625.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2021/08/26/2021-08-26_2623/images/images-79673.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2021/08/26/2021-08-26_2623/images/images-64606.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2021/08/26/2021-08-26_2623/images/images-25318.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2021/08/26/2021-08-26_2623/images/images-98936.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2021/08/26/2021-08-26_2623/images/images-43497.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2021/08/26/2021-08-26_2623/images/images-20554.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2021/08/26/2021-08-26_2623/images/images-91259.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2021/08/26/2021-08-26_2623/images/images-96712.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2021/08/26/2021-08-26_2623/images/images-37487.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2021/08/26/2021-08-26_2623/images/images-56557.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2021/08/26/2021-08-26_2623/images/images-22053.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2021/08/26/2021-08-26_2623/images/images-52077.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2021/08/26/2021-08-26_2623/images/images-46458.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2021/08/26/2021-08-26_2623/images/images-79664.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2021/08/26/2021-08-26_2623/images/images-6919.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2021/08/26/2021-08-26_2623/images/images-6351.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2021/08/26/2021-08-26_2623/images/images-53977.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2021/08/26/2021-08-26_2623/images/images-62132.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2021/08/26/2021-08-26_2623/images/images-11004.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2021/08/26/2021-08-26_2623/images/images-51754.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2021/08/26/2021-08-26_2623/images/images-64944.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2021/08/26/2021-08-26_2623/images/images-78758.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2021/08/26/2021-08-26_2623/images/images-82422.jpg

РЕАЛІЗОВУЄМО СТРАТЕГІЮ РОЗВИТКУ ГРОМАДИ. БІЗНЕС ТУРИ ДЛЯ ІНІЦІАТИВНИХ ЛЮДЕЙ

26.08.2021

За останніх два тижні відбулась низка бізнес-турів у західні регіони країни наших мешканців, ініційованих Дунаєвецькою міською радою за фінансовою підтримкою Посольства Королівства Нідерландів в Україні та Благодійного Фонду “Контінентал Фармерз Груп”.

Так, 13 та 14 серпня в м. Івано-Франківську відбувався черговий четвертий національний конгрес “Ягідництво та кооперація – 2021”, на якому нашу громаду представляли учасники кооперативу “Ягідний Рай”, і не лише представляли, а на прохання організаторів презентували свій успішний досвід співпраці з органами місцевого самоврядування. Ділова програма конгресу тривала два дні. 13 серпня в конференц-залі готелю «Надія» відбувлася пленарна частина заходу, де учасники обговорювали критичні точки ягідного бізнесу, тенденції розвитку сегменту, можливості для малих та середніх фермерів тощо. Окрему увагу було приділено найбільш ймовірним векторам формування ринку в умовах «постковідних» реалій, кліматичних змін та споживацьких вподобань. Другий день конгресу було присвячено практичному бізнес – туру на ФГ “Еко Беррі” – провідну українську компанію, що спеціалізується на вирощуванні, переробці та заморожуванні ягід та лісових продуктів. Крім того, усі бажаючі мали нагоду відвідати одне з провідних ягідних господарств регіону – ФГ «Беррі Прикарпаття».

Наступний тур, за фінансової підтримки давніх партнерів міської ради БФ “Контінентал Фармерз Груп” на тему «Підтримка зайнятості у сільській місцевості через розвиток малого сімейного бізнесу та кооперацій», відбувся у громадах Тернопільської області. Маючи кількарічний досвід участі у заходах такого формату, в організаторів навчальної поїздки виникало лише одне питання - “Як задовільнити заявки на участь усіх бажаючих!”. Відвіданий захід дав безліч можливостей для обміну практичним досвідом жителям громади, що займаються або мають намір започаткувати власну справу з вирощування ягід. На заході було висвітлено підсумки реалізації проекту з підтримки зайнятості у сільській місцевості, що постраждали від пандемії через розвиток малого сімейного бізнесу під брендом «Щедре Опілля», представлена державна підтримка розвитку кооперативного руху в Тернопільській області та програма розвитку сільських територій громад, її складові та шляхи впровадження.

Неабияку цікавість отримали учасники проекту від огляду плантацій у с. Хоробрів, на ділянках членів кооперативу «Файна поляна», до слова, саме там Дунаївчани набули першого досвіду господарювання у форматі кооперації ще у далекому 2017 році, тож було дуже важливо дізнатись досвід наших партнерів у розбудові їхнього кооперативу.

Слід зазначити, що саме Тернопільщина на сьогодні займає лідерство у проектах кооперації та забезпечення самозайнятості населення, тож організатори мали чудову нагоду поділитись власним досвідом сприяння ініціативам своїх мешканців у різних галузях господарювання: вирощуванні та переробці лікарських рослин, організації пунктів збору сировини, охолодження та заморожування ягід.

Приємно зауважити, що досвід Дунаєвецької громади щодо підтримки міською владою ініціатив її мешканців у створення та розвитку власного підприємництва щоразу викликає зацікавленість наших сусідів, тож практика організації таких бізнес-турів буде і надалі ініціюватись міською владою задля втілення в життя нашої стратегії розвитку громади на 2021-2027 роки.

Автор:Інформаційно-комунікаційний ресурсний центр


Читайте також



«Цифрові рішення для сталого розвитку громад»

03.05.2024

В рамках проєкту «Цифрові рішення для сталого розвитку громад» підготовлена інформаційно-аналітична довідка...

Детальніше...


ЗАСІДАННЯ МІЖДИСЦИПЛІНАРНОЇ КОМАНДИ

03.05.2024

3 травня 2024 року, відбулось засідання міждисциплінарної команди для організації соціального... 

Детальніше...