http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2021/11/01/2021-11-01_8431/images/images-37798.png

Робота комунальної установи Дунаєвецької міської ради «Трудовий архів»

01.11.2021

Одним із пріоритетів у роботі комунальної установи Дунаєвецької міської ради «Трудовий архів» є виконання запитів, спрямованих на соціальний захист і забезпечення прав громадян України, іноземних громадян та осіб без громадянства як на території України, так і за її межами.

Зокрема зазначені запити передбачають витребування інформації про: трудовий стаж, помісячно відпрацьовані вихододні, заробітну плату тощо.

Досить часто трапляються непрофільні запити.

Непрофільний запит – це запит, що не відповідає профілю трудового архіву, зокрема: запити про народження, укладання шлюбу, смерть є компетенцією РАГСу, копії рішень про надання, вилучення, обмін земельних ділянок – компетенція архівного відділу і т.д.

Заявник у такому разі отримує роз’яснення, щодо місця знаходження затребуваних документів.

Тут слід зауважити, що навіть у назві «трудовий» відображено основне наше призначення – це підтвердження трудової діяльності осіб, що до нас звертаються.

Основні види архівних довідок, що можна у нас отримати:

1. Архівна довідка про трудовий стаж, яка наводиться за даними книг обліку трудового стажу і заробітку колгоспників, якщо заявник працював у колективному господарстві (колгоспі); за даними книг наказів з кадрових питань (особового складу), якщо заявник працював в установі, де трудові відносини оформлялись відповідними наказами. В разі коли відсутні дані про прийняття на роботу, звільнення з роботи стаж роботи підтверджується архівною довідкою про нараховану заробітну плату.

2. Архівна довідка про нараховану заробітну плату та помісячно відпрацьовані вихододні готується на основі даних відомостей нарахування заробітної плати працівникам.

Також в трудовому архіві можна отримати архівні копії таких документів, як накази з кадрових питань (особового складу), книг обліку трудового стажу і заробітку колгоспників, історичної довідки будь-якої установи, документи з кадрових питань якої знаходяться у нас на зберіганні (найчастіше копії цих документів надаються особам, для призначення пенсій на пільгових умовах).

Звернувшись на прийом в архів особисто, (слід мати при собі паспорт, та трудову книжку), громадянин власноруч заповнює заяву встановленого зразка.

Для наведення довідок про стаж роботи та розмір заробітної плати заяви приймаються згідно записів трудової книжки (назви підприємств, їх перейменування, місцезнаходження, дати прийняття та звільнення з роботи, номери наказів, перелік займаних посад), копія якої долучається до заяви.

Для юридичних осіб архівні довідки наводяться на основі запиту. Архівна довідка готується працівниками трудового архіву на протязі 7-10 днів (законодавством передбачено до 30 днів).

На даний час в трудовому архіві зберігаються документи з кадрових питань 260 фондів загальною кількість 36317 одиниць зберігання.

Автор:КУ ДМР "Трудовий архів"


Читайте також



КОМІСІЯ З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ ПРАВ ДИТИНИ

03.05.2024

Сьогодні, під головуванням міського голови Веліни ЗАЯЦЬ, відбулося засідання комісії з питань захисту прав...

Детальніше...