
Особливості організації освітнього процесу учнів початкових класів в умовах війни
Продовжуємо працювати на своєму, освітянському полі. 1 квітня за ініціативи ЦПРПП в рамках співпраці із ХОІППО з метою професійної підтримки та професійного розвитку педагогічних працівників початкової школи закладів загальної середньої освіти Дунаєвецької ТГ проведено онлайн-комунікацію "Особливості організації освітнього процесу учнів початкових класів в умовах війни".
В ході зустрічі було висвітлено ряд питань:
* Ресурси та психологічна підтримка освітнього процесу в період військових дій (Страшнюк Ж.Д. завідувачка Хмельницького НМЦ ПС ). Жанна Дмитрівна ділилась з освітянами психологічними вправами, навчала шукати ресурси для відновлення сталого психологічного стану в сучасних реаліях. Психолог рекомендувала кращі методи для проведення уроку під час війни (правила, практики), презентувала методики керування емоціями.
*Актуальність освітнього проєкту «Культура добросусідства» в сучасних умовах» (Галас А.В., завідувач сектору дошкільної та початкової освіти НМЦ професійного розвитку керівних та педагогічних працівників установ і закладів дошкільної та загальної середньої освіти Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти). Крім проєкту "Культура добросусідства", Антоніна Вікторівна проаналізувала лист МОН "Про організацію освітнього процесу в початковій школі в умовах воєного стану". Звернула увагу Галас А.В. на забезпечення тимчасово переміщених дітей підручниками, зарахування їх до навчальних закладів. Наголосила на необхідності проведення ранкових зустрічей в реаліях сьогодення.
*Кулик Оксана Олександрівна, методист сектору дошкільної та початкової освіти НМЦ професійного розвитку керівних та педагогічних працівників установ і закладів дошкільної та загальної середньої освіти Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, висвітлила питання "Наративи електронних науково-освітніх джерел у діяльності педагогічних працівників початкової освіти. "
Дякуємо Хмельницькому інституту післядиплломної освіти за співпрацю.
Пам’ятаймо, що найбільший вклад у перемогу ми робимо, виконуючи свої прямі обов’язки, дбаючи про наше майбутнє, наших дітей!