
ЗВЕРТАЄМО УВАГУ ГРОМАДЯН, ЯКІ ПЕРЕБУВАЮТЬ НА КВАРТИРНОМУ ОБЛІКУ
Відповідно до чинного житлового законодавства громадянам, що перебувають у черзі на отримання житла щорічно необхідно поновлювати документи облікових справ.
Згідно з пунктом 25 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, затверджених постановою ради Міністрів Української РСР і Української республіканської ради професійних спілок від 11.12.84 № 470 з 1 червня по 31 липня 2022 року проводиться перереєстрація громадян, які перебувають на квартирному обліку за місцем проживання у виконавчому комітеті Дунаєвецької міської ради.
Перереєстрація здійснюється на підставі наданих громадянами наступних документів:
- Довідки про склад сім’ї та реєстрацію;
- Ксерокопії свідоцтв про шлюб/розірвання шлюбу та народження дітей (за наявності змін з останньої перереєстрації);
- Ксерокопії ідентифікаційних кодів усіх членів сім’ї (за наявності)
- Ксерокопії паспортів усіх дорослих членів сім’ї;
- Документів, що підтверджують право на пільги (при наявності оригіналу);
- Інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо суб’єкта ( довідка з інвентар бюро про об’єкти нерухомого майна);
- Ксерокопії свідоцтва на право власності, техпаспорту на житло по місцю реєстрації та проживання;
- Копії договору найму житла у разі наявності такого житла.
- Прийом документів проводиться щодня у виконавчому комітеті Дунаєвецької міської ради, каб. №23.
Дні прийому (крім вихідних та святкових днів):
понеділок - четвер з 8:00 до 17:00
п’ятниця з 8:00 до 16:00
перерва з 12:00 до 13:00