http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2022/09/12/2022-09-12_134/images/images-54625.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2022/09/12/2022-09-12_134/images/images-76041.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2022/09/12/2022-09-12_134/images/images-75474.jpg

ВІДБУЛИСЯ ЩОТИЖНЕВІ НАРАДИ

12.09.2022

12 вересня 2022 року під головуванням міського голови Веліни Заяць відбулась щотижнева нарада з керівниками відділів, управлінь, комунальних підприємств, установ та закладів Дунаєвецької міської ради.
На нараді був підведений підсумок роботи підпорядкованих структур міської ради та обговорені актуальні питання життя громади, які стосуються земельних відносин, економіки, медицини, освіти, культури, фінансової та інших сфер.
Наприкінці наради міський голова звернула особливу увагу на стан захворюваності на COVID-19 на території громади. Станом на сьогодні у нашій громаді зареєстровано вже 81 підтверджений випадок (55 пацієнтів лікуються амбулаторно, 26 пацієнтів – стаціонарно). В основному хворіють не щеплені особи. Одним з основних симптомів є висока температура тіла та ломота у тілі.
Тому, нагадуємо про необхідність захистити себе та рідних від COVID-19, адже вакцинація залишається єдиним захистом від цієї недуги.
За результатами заслуховування та обговорення питань, які піднімались на нараді, головою громади надано відповідні доручення.

Автор:Інформаційно-комунікаційний ресурсний центр


Читайте також



ПИШАЄМОСЬ НАШИМИ СПОРТСМЕНАМИ!

07.06.2023

Нещодавно додому повернулася учнівська збірна України з самбо, яка здобула на перших Європейських іграх єдиноборств 41 нагороду в столиці Сербії – Белграді: 19 – у перший день змагань, 22 – у другий. Із них – 17 чемпіонів! 

Детальніше...


РИНОК ПРАЦІ ХМЕЛЬНИЧЧИНИ

07.06.2023

У січні-травні 2023 року послугами Хмельницької обласної служби зайнятості скористалися 13,2 тисяч громадян. Про потребу у кваліфікованих працівниках в області поінформували майже 2 тисячі роботодавців. В базі даних налічувалось 6,7 тисяч вакансій. Середній розмір оплати праці становив 9 278 гривень...

Детальніше...