http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/03/14/2023-03-14_1524/images/images-35807.jpg

МЕТОДИ ІНФОРМУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ ПРО ВІДКЛЮЧЕННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ

14.03.2023

1. Функціонування офіційного Telegram каналу АТ «Хмельницькобленерго» https://t.me/khmelnytskoblenergo.

Для приєднання до каналу достатньо відсканувати QR код, перейти за вказаним вище посиланням або віднайти канал в telegram, ввівши в пошуку Хмельницькобленерго. За допомогою каналу висвітлюється виключно перевірена інформація щодо актуальних відключень, графіків відключень, термінів передачі показників тощо.

 

2. Сторінка «Відключення» на офіційному сайті АТ «Хмельницькобленерго» https://hoe.com.ua/page/informatsija-vidkljuchennja.

На цій сторінці оприлюднено Графік погодинних відключень, що містить черговість відключень протягом доби та файли із прив’язкою населених пунктів, вулиць до черг у двох форматах (pdf, xls). Крім того, із сторінки «Відключення» користувачі можуть перейти у дві форми пошуку відключень: за адресою https://hoe.com.ua/shutdown/new та у розрізі районів електричних мереж https://hoe.com.ua/shutdown/all.

На формі «Відключення за адресою» https://hoe.com.ua/shutdown/new споживачі можуть дізнаватися про актуальні відключення за адресою, в тому числі чергу відключення. Потрібно лише ввести населений пункт, вулицю, номер будинку.

За допомогою форми «Актуальні відключення» https://hoe.com.ua/shutdown/all споживачі можуть дізнаватися інформацію в цілому у розрізі РЕМ. Аварійні відключення виводяться виключно актуальні, планові відключення виводяться на поточний та наступний дні.

3. Чат боти у месенджерах Viber (viber://pa?chatURI=ienergobot), Telegram (https://t.me/ienergobot). З їх допомогою споживачі можуть дізнатися про зареєстровані події щодо відсутності електричної енергії, чергу відключення згідно з Графіком погодинних відключень, а також можуть подати заявку про відсутність електричної енергії. Заявка автоматично потрапляє в систему управління відключеннями для розгляду технічними фахівцями. Для того, щоб перейти у чат-бот потрібно зчитати QR код або перейти за посиланнями вище. В телеграмі можна ввести в поле пошуку iEnergoBot.

                                                              

4. Розсилка e-mail повідомлень на поштові скриньки, які зазначені в розділі «Комунікації» Особистого кабінету споживача електричної енергії https://ienergo.com.ua/. Тобто, у разі наявноcті відключення за особовим рахунком споживача і зафіксованої поштової скриньки, споживач отримає повідомлення з інформацією про тип відключення та очікуваний час відновлення розподілу електричної енергії.

Автор:АТ «Хмельницькобленерго»


Читайте також



АТЕСТАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ 2024

28.03.2024

   28 березня 2024 року відбулося підсумкове засідання атестаційної комісії ІІ рівня управління освіти... 

Детальніше...


МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ СУЧАСНОЇ ПОЛІТИЧНОЇ НАУКИ В УКРАЇНІ»

28.03.2024

27 березня 2024 року в Кам’янець-Подільському національному університеті ім. Івана Огієнка відбулася Міжнародна науково-практична...

Детальніше...