http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/06/27/2023-06-27_4210/images/images-34913.png

ОГОЛОШЕННЯ НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ ГОЛОВНОГО СПЕЦІАЛІСТА ВІДДІЛУ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО УПРАВЛІННЯ «ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ» ДУНАЄВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

27.06.2023

Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, бакалавра за спеціальністю правознавство, вільне володіння державною мовою.

Сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації (отриманий в установленому законодавством порядку).

Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше 1 року.

За додатковою інформацією звертатися до відділу персоналу апарату виконавчого комітету Дунаєвецької міської ради (кабінет, 19), за телефоном: +38(068)027-07-23 або надсилати своє резюме на електронну адресу: orgviddilotg@ukr.net

Автор:Інформаційно-комунікаційний ресурсний центр


Читайте також





СИНЕРГІЯ TAGS

03.05.2024

В атмосфері конструктивної взаємодії пройшла освітня сесія учасників Teacher Activity Groups (TAGs), організована 2 травня 2024 року тренерами проєкту «SWITLO» за підтримки Центру професійного розвитку педагогічних працівників на базі Дунаєвецького ліцею №1...

Детальніше...