http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/07/12/2023-07-12_8589/images/images-75279.jpg

УВАГА! ОГОЛОШЕННЯ НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ ГОЛОВНОГО СПЕЦІАЛІСТА ВІДДІЛУ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО УПРАВЛІННЯ «ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ» ДУНАЄВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

12.07.2023

Кваліфікаційні вимоги: Вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, бакалавра за спеціальністю правознавство, вільне володіння державною мовою.

Сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації (отриманий в установленому законодавством порядку).

Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше 1 року.

За додатковою інформацією звертатися до відділу персоналу апарату виконавчого комітету Дунаєвецької міської ради (кабінет, 19), за телефоном +38(068)027-07-23 або надсилати своє резюме на електронну адресу: orgviddilotg@ukr.net

Автор:Інформаційно-комунікаційний ресурсний центр


Читайте також





«Цифрові рішення для сталого розвитку громад»

03.05.2024

В рамках проєкту «Цифрові рішення для сталого розвитку громад» підготовлена інформаційно-аналітична довідка...

Детальніше...