http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/08/04/2023-08-04_5996/images/images-96808.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/08/04/2023-08-04_5996/images/images-52288.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/08/04/2023-08-04_5996/images/images-50199.jpg

РОБОЧА ГРУПА З ЛЕГАЛІЗАЦІЇ. СПІВПРАЦЯ ПРОДОВЖУЄТЬСЯ!

04.08.2023

Начальник Дунаєвецької ДПІ Наталія Баранюк, начальник земельного відділу Дунаєвецької міської ради Вадим Макогончук, завідувач сектору праці Руслана Самородова та староста Рахнівського старостинського округу Олександра Мельник, прийняли участь у виїзній робочій зустрічі.

Під час якої було проведено заслуховування СПД, які працюють в сільському господарстві. Надали роз’яснення щодо нарахування та сплати МПЗ, проаналізували дотримання трудового законодавства та провели обстеження торгових об’єктів в с. Рахнівка.

Також надали консультації щодо використання РРО/ПРРО, отримання ліцензій, про ведення обліку товарних запасів, про належне відображення даних по сплаті податків, заповнення «Призначення платежу» в умовах дії міжнародного стандарту ІSО 20022, про можливості сервісу Електронний кабінет (cabinet.tax.gov.ua)».

Особливу увагу керівник ДПІ звернула на обов’язок погашення податкового боргу.

«Функціонування територіальних громад і підтримка обороноздатності нашої країни безпосередньо залежать від наповнення місцевих бюджетів. Завдяки спільним та скоординованим діям податкової служби і органів місцевого самоврядування можна буде забезпечити досягнення позитивної динаміки у наповненні місцевих бюджетів», - зазначила Наталія БАРАНЮК.

Автор:Управління соціального захисту та праці Дунаєвецьк


Читайте також



+ ОДИН МЕМОРАНДУМ ДО ЗДОБУТКІВ ГРОМАДИ

26.04.2024

Сьогодні в м. Кам'янець-Подільський відбулося підписання протоколу про приєднання до Меморандуму про співпрацю з метою...

Детальніше...


ДУНАЄВЕЦЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОТРИМАЛО АВТОМОБІЛЬ

26.04.2024

Сьогодні, Камʼянець-Подільська районна рада передала на баланс КП «Міськводоканал» Дунаєвецької міської ради...

Детальніше...