![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/11/28/2023-11-28_6499/images/images-81333.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/11/28/2023-11-28_6499/images/images-81333.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/11/28/2023-11-28_6499/images/images-51820.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/11/28/2023-11-28_6499/images/images-51820.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/11/28/2023-11-28_6499/images/images-44163.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/11/28/2023-11-28_6499/images/images-44163.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/11/28/2023-11-28_6499/images/images-29343.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/11/28/2023-11-28_6499/images/images-29343.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/11/28/2023-11-28_6499/images/images-65723.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/11/28/2023-11-28_6499/images/images-65723.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/11/28/2023-11-28_6499/images/images-16543.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/11/28/2023-11-28_6499/images/images-16543.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/11/28/2023-11-28_6499/images/images-79770.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/11/28/2023-11-28_6499/images/images-79770.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/11/28/2023-11-28_6499/images/images-65749.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/11/28/2023-11-28_6499/images/images-65749.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/11/28/2023-11-28_6499/images/images-58579.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/11/28/2023-11-28_6499/images/images-58579.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/11/28/2023-11-28_6499/images/images-37001.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/11/28/2023-11-28_6499/images/images-37001.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/11/28/2023-11-28_6499/images/images-23078.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/11/28/2023-11-28_6499/images/images-23078.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/11/28/2023-11-28_6499/images/images-18469.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/11/28/2023-11-28_6499/images/images-18469.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/11/28/2023-11-28_6499/images/images-24070.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/11/28/2023-11-28_6499/images/images-24070.jpg)
У ГРОМАДІ ПРЕЗЕНТУВАЛИ СОЦІАЛЬНИЙ ПАСПОРТ
Сьогодні, 28 листопада 2023 року, в сесійній залі Дунаєвецької міської ради відбулася презентація Соціального паспорта Дунаєвецької територіальної громади. Це є аналітичним іміджевим документом, який дає конкретну інформацію про наявні в громаді ресурси та має на меті полегшення процедури залучення інвестицій міжнародних фондів на відновлення та розвиток громади.
Робоча група, створена розпорядженням міського голови Веліни ЗАЯЦЬ, у складі 17 осіб, до якої увійшли керівники структурних підрозділів, старости працювала над розробкою Соціального паспорта протягом 6 місяців.
Заходи з розробки Соціального паспорта були проведені в співпраці та за ініціативи Благодійного фонду «Стабілізейшен Суппорт Сервісез», що діє за підтримки Управління Верховного комісара ООН у справах біженців.
Під час презентації Соціального паспорта було представлено основні показники соціально-економічного розвитку громади, стан соціальної сфери, а також План розвитку соціальної сфери на середньострокову перспективу.
Сам план передбачає впровадження таких заходів, як:
• Забезпечення доступності якісної медичної допомоги.
• Розвиток соціальних послуг для осіб з інвалідністю та інших малозахищених верств населення.
• Сприяння розвитку культури та спорту.
Дунаєвецька територіальна громада бере участь у проєкті «Підтримка спроможності системи соціального захисту населення щодо реєстрації внутрішньо переміщених осіб». В рамках цього проєкту передбачається низка заходів, що сприяють поліпшенню та розвитку соціальної сфери, і не тільки для ВПО, а й для усієї громади.
Зупинятися не потрібно, а тому ми й надалі активно працюємо над тим, щоб покращити якість надання соціальних послуг у громаді.