![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/23/2024-05-23_4826/images/images-30769.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/23/2024-05-23_4826/images/images-30769.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/23/2024-05-23_4826/images/images-1610.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/23/2024-05-23_4826/images/images-1610.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/23/2024-05-23_4826/images/images-35328.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/23/2024-05-23_4826/images/images-35328.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/23/2024-05-23_4826/images/images-55885.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/23/2024-05-23_4826/images/images-55885.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/23/2024-05-23_4826/images/images-41037.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/23/2024-05-23_4826/images/images-41037.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/23/2024-05-23_4826/images/images-41746.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/23/2024-05-23_4826/images/images-41746.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/23/2024-05-23_4826/images/images-34572.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/23/2024-05-23_4826/images/images-34572.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/23/2024-05-23_4826/images/images-32353.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/23/2024-05-23_4826/images/images-32353.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/23/2024-05-23_4826/images/images-59339.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/23/2024-05-23_4826/images/images-59339.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/23/2024-05-23_4826/images/images-68273.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/23/2024-05-23_4826/images/images-68273.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/23/2024-05-23_4826/images/images-26675.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/23/2024-05-23_4826/images/images-26675.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/23/2024-05-23_4826/images/images-57501.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/23/2024-05-23_4826/images/images-57501.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/23/2024-05-23_4826/images/images-46798.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/23/2024-05-23_4826/images/images-46798.jpg)
КРУГЛИЙ СТІЛ «ОРГАНІЗАЦІЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ»
Центром професійного розвитку педагогічних працівників у співпраці із управлінням освіти ДМР та ІРЦ 22 травня 2024 року для вчителів індивідуального навчання у початкових класах ЗЗСО Дунаєвецької ТГ було проведено круглий стіл «Організація індивідуального навчання в закладах освіти».
На основних аспектах організації індивідуального навчання зупинились: директор ІРЦ Пихальський І.М., головний спеціаліст управління освіти ДМР Паламарчук Е.М. та консультант ЦПРПП Дармограй Н.О.
Вікторія Жучковська, заступник директора та психолог Дунаєвецького ліцею №4, зупинилась на веденні документації щодо організації індивідуального навчання, важливості співпраці з ІРЦ, а також презентувала авторську корекційно-розвивальну програму «Нейробум», яка здобула ІІІ місце у Всеукраїнському конкурсі авторських розробок.
Досвідом роботи із дітьми мали можливість поділитись
- Михайлиця Г.В. (учитель Дунаєвецького ліцею №1),
- Прокопова А.О. (учитель Дунаєвецького ліцею №2),
- Разова М.В. (учитель Дунаєвецького ліцею №3),
- Гавінська Т.В. (учитель Миньковецького ліцею),
- Зіф Л.В. та Щерба Т.А. (учителі Мушкутинецької гімназії)
Педагоги зупинились на формах, методах та засобах, які використовують під час індивідуального навчання. Ділились досягненнями своїх учнів, а також відмічали проблеми, з якими доводиться зустрічатись.
Незважаючи на те, що кількість дітей з ООП в громаді щороку зростає, робимо усе для того, щоб кожна дитина змогла отримати належні освітні послуги. Адже освітяни громади працюють заради нашого майбутнього, заради - наших дітей.