http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/06/03/2024-06-03_9069/images/images-326.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/06/03/2024-06-03_9069/images/images-28642.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/06/03/2024-06-03_9069/images/images-25362.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/06/03/2024-06-03_9069/images/images-98520.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/06/03/2024-06-03_9069/images/images-32383.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/06/03/2024-06-03_9069/images/images-98454.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/06/03/2024-06-03_9069/images/images-24390.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/06/03/2024-06-03_9069/images/images-4337.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/06/03/2024-06-03_9069/images/images-10753.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/06/03/2024-06-03_9069/images/images-84679.jpg

ВІДБУЛАСЬ СПІЛЬНА НАРАДА

03.06.2024

Сьогодні, 3 червня, міський голова Веліна Заяць провела спільну нараду за участі заступників, керівників установ, управлінь, закладів ради, під час якої підсумувала події, які відбулися в Дунаєвецькій громаді та озвучила плани заходів на тиждень.

Також були обговорені актуальні питання життя міста, які стосувалися житлово-комунальної, культурної, соціальної сфери та економіки.

Керівники прозвітували про проведену роботу за попередній місяць та окреслили основні напрями роботи на найближчий період.

Зокрема, обговорювались такі питання:

  • заборгованість по вивозу ТПВ та квартплати за травень 2024 року;
  • заборгованість по водопостачанню й водовідведенню, надходження від вжитих заходів за травень 2024 року;
  • вжиття заходів щодо несанкціонованого використання води;
  • ситуація щодо декларування медичних послуг населенням;
  • випадки несанкціонованого викиду сміття;
  • підготовка закладів до нового навчального року, зокрема протипожежний стан приміщень;
  • робота літнього табору;
  • напрацювання щодо зменшення податкового боргу;
  • робота із ВПО та благодійними фондами;
  • забезпечення благоустрою пам’ятних знаків;
  • напрацювання плану культурно-туристичних заходів.

Загалом усі структурні підрозділи працюють у штатному режимі, підтримуючи стабільну роботи.

Міський голова озвучила ряд проблемних питань, які потребують негайного вирішення.

По завершенню наради надано відповідні доручення відповідальним особам за різними напрямками роботи та скоординовано роботу на поточний період.



Читайте також



СЛУЖБА ЗАЙНЯТОСТІ НАДАЄ ВАУЧЕРИ НА НАВЧАННЯ!

20.06.2024

З початку року 522 мешканця Хмельниччини отримали ваучер на навчання...

Детальніше...