http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2018/05/17/2018-05-17_8549/images/images-54769.jpg
http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2018/05/17/2018-05-17_8549/images/images-50501.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2018/05/17/2018-05-17_8549/images/images-65737.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2018/05/17/2018-05-17_8549/images/images-15343.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2018/05/17/2018-05-17_8549/images/images-10370.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2018/05/17/2018-05-17_8549/images/images-10473.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2018/05/17/2018-05-17_8549/images/images-84931.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2018/05/17/2018-05-17_8549/images/images-42247.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2018/05/17/2018-05-17_8549/images/images-88120.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2018/05/17/2018-05-17_8549/images/images-69254.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2018/05/17/2018-05-17_8549/images/images-61455.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2018/05/17/2018-05-17_8549/images/images-62291.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2018/05/17/2018-05-17_8549/images/images-58105.jpg

Чергове засідання виконавчого комітету

дата створення: 2018-05-17

Під час засідання виконавчого комітету Дунаєвецької міської ради, яке пройшло 17 травня о 9.00 годині в актовому залі КЗ Дунаєвецької міської ради «Будинок творчості школяра» під головуванням заступника міського голови Сергія Яценка, члени виконавчого комітету заслухали та обговорили питання порядку денного, що стосуються різних сфер життєдіяльності громади. Серед них: Про погодження звіту про виконання міського бюджету за І квартал 2018 року; Про роботу закладів дошкільної освіти Дунаєвецької міської ради в літній період 2018 року; Про організацію підготовки до оздоровчої літньої кампанії 2018 року; Про відведення місць для розміщення агітаційних матеріалів; Про ініціювання співробітництва в сфері співробітництва територіальних громад у формі делегування виконання окремих завдань, щодо надання адміністративних послуг; Про проведення конкурсу з визначення виконавця послуг з вивезення та захоронення твердих побутових відходів на території Дунаєвецької міської ради; Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами; Про встановлення режиму роботи об'єкта торгівлі; Про виділення допомоги на поховання; Про присвоєння поштових адрес.

Після завершення виконкому, для старост населених пунктів громади було проведено тренінг від громадської спілки «Мережа правового розвитку».

Мережа правового розвитку – це коаліція громадських організацій, які розвивають територіальні громади через надання безоплатної правової допомоги. Спілка почала своє формування у 2009 році під назвою «Мережа Центрів правової інформації та консультацій».

На сьогоднішній день спілка об’єднує 23 організації у 14 регіонах України. Ці організації, на базі яких створені офіси Мережі, надають населенню базову інформацію з правових питань, активно співпрацюють з місцевим самоврядуванням для розв‘язання індивідуальних проблем та для захисту суспільних інтересів, впроваджують альтернативні способи вирішення конфліктів, розвивають громади та лідерство.



Читайте також



Виїзний прийом громадян з особистих питань у Гута-Яцьковецькому старостинському окрузі

дата створення: 2018-05-16

Виїзні зустрічі громадян із головою та керівниками структурних підрозділів Дунаєвецької міської ради проводяться згідно із графіком, з метою спілкування з мешканцями громади та допомоги їм у вирішенні проблемних питань.

16 травня 2018 року заступник міського голови Надія Слюсарчик здійснила виїзний прийом громадян з особистих питань у Гута-Яцьковецькому старостинському окрузі.

Детальніше...


Участь у тренінгу «Механізми захисту прав та інтересів дитини»

дата створення: 2018-11-27

З 26 по 27 листопада 2018 року начальник відділу у справах дітей, молоді, спорту Ірина Блажеєва взяла участь у тренінгу «Механізми захисту прав та інтересів дитини», який відбувся у м.Хмельницькому...

Детальніше...