http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2019/03/26/2019-03-26_3537/images/images-684.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2019/03/26/2019-03-26_3537/images/images-67903.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2019/03/26/2019-03-26_3537/images/images-45112.jpg

ЗАСІДАННЯ ДИНАМІЧНОЇ ГРУПИ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ, ПЕДАГОГІВ-ОРГАНІЗАТОРІВ ТА КЛАСОВОДІВ

26.03.2019

Як, відповідно до Концепції Нової української школи, організувати наскрізний процес виховання, орієнтований на формування в учнів ціннісних ставлень і суджень? Як створити нове виховне середовище, не порушуючи життєвого простору дитини? Які форми і методи виховної роботи обрати, аби зацікавити ними сучасних учнів? - Відповіді на ці та безліч інших запитань шукали сьогодні члени динамічної групи голів МО класних керівників, класоводів та педагогів-організаторів. Адже при всіх труднощах та проблемах, саме класний керівник, класовод зберігають статус наставника, коуча, фасилітатора, тьютора, модератора в індивідуальній освітній траєкторії дитини.

Тож, у фокусі роботи динамічної групи - активізація діяльності методичних об’єднань класних керівників, оновлення змісту роботи класних керівників, їх тісніша комунікація, пошук нових систем виховання, впровадження розвивальних та проектних технологій.

Засідання розпочала методист МК Ковальчук М.П., окресливши проблемні питання, які будуть розглядатись динамічною групою.

Керівник ДГ Матіяш А.П., заступник директора з виховної роботи

Дунаєвецької ЗОШ І-ІІІст.№3 відмітила, що в арсеналі нинішніх педагогів є безліч нових форм методів, технологій виховання, але в їх основі особистісно-орієнтований підхід до вихованця. До найбільш розповсюджених належать такі: технологія виховання духовної культури школяра, педагогічне умовляння, технологія інтегрованого виховання, розвивальне виховання, технологія виховання успішної особистості, технологія роботи вчителя-вихователя з однією дитиною, технологія тьюторської підтримки та супроводу дитини, технологія нейролінгвістичного програмування, технологія «Педагогічна підтримка», технологія рефлексивного самовиховання, інтерактивні технології виховання, нові інформаційні технології та ін. Ігровими технологіями є казкотерапія, психокорекційне малювання, технологія «Виховувати, граючи - грати, виховуючи», технологія «Нова цивілізація», технологія виховання рольовими іграми тощо.

У практичному блоці засідання Алла Петрівна провела з учасниками динамічної групи такі вправи, як «Броунівський рух», «Показуха», «Методичне прання», відпрацювавши технології активного слухання, постановки проблемних запитань, портфоліо та кейс-технологій…

Корисно було для кожного педагога створити власне колесо життєвого балансу.

Усі напрацювання та знахідки розміщувались на лепбуках, що допомогли швидко і ефективно засвоїти нову інформацію та зберегти важливі посилання та нові ідеї.

У підсумку- пропозиція працювати над створенням спільного проекту «Класний керівник у сучасній школі».

Динамічна група – саме та форма роботи, що покликана сприяти педагогам – класним керівникам знайомитись з новаціями, опановувати сучасні технології, ділитись досвідом, щоб бути в авангарді освітніх змін.



Читайте також





КОМІСІЯ З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ ПРАВ ДИТИНИ

28.03.2024

Активно триває робота із дітьми та їх сім’ями, яка спрямована для результативного вирішення проблеми виховання та всебічного...

Детальніше...