http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2019/04/16/2019-04-16_3888/images/images-26600.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2019/04/16/2019-04-16_3888/images/images-60481.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2019/04/16/2019-04-16_3888/images/images-32486.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2019/04/16/2019-04-16_3888/images/images-62906.jpg

Організаційні аспекти діяльності соціально-психологічної служби ЗДО в умовах впровадження педагогіки партнерства

16.04.2019

Учасниками проблемного кола за темою «Організаційні аспекти діяльності соціально-психологічної служби ЗДО в умовах впровадження педагогіки партнерства», яке відбулося 16 квітня, стали соціальні педагоги, практичні психологи, вихователі ЗДО.

Г.Давиденко, методист МК, інформувала учасників про нормативне забезпечення соціально-педагогічного патронату, Про створення доцільних психолого-педагогічних умов виховання дитини - як одне із завдань соціально-педагогічного патронату; основні ознаки дитини, яка виховується в СЖО розповіла В.Жучковська, методист МК.

А.Михальська, завідувач ЦРД «Пролісок» полілилася досвідом діяльності Консультативного Центру для батьків та осіб, які їх замінюють, і дітей, які виховуються в умовах сім»ї , а Є.Підгурська, соціальний педагог ЦРД «Пролісок» презентувала досвід роботи соціально-педагогічного патронату як однією із форм здобуття дошкільної освіти дітьми, які не відвідують ЗДО.

Про партнерство у взаємодії ЗДО з сім’єю з психологічної точки зору розповіла практичний психолог ЦРД «Пролісок» Н.Шкорбецька.

Особливо цікавими були інтерактивні вправи «Сонечко», «Нитки», «Лист», «Візуальна метафора – 4 олівці», «Чарівний капелюх», експрес тест «Модель взаємодії».

Автор:Давиденко Г. Л.


Читайте також





Дунаєвецька міська рада консультує! Що таке ОСББ та які його переваги?

19.04.2024

Немало власників квартир нарікають на якість комунальних послуг: «Не прибирають прибудинкову територію», «не працює ліфт», «брудні під’їзди», «перегоріли лампи на сходах», «суми в платіжках завеликі», «за що ми платимо» і т. п...

Детальніше...