http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2019/05/27/2019-05-27_2947/images/images-8545.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2019/05/27/2019-05-27_2947/images/images-4423.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2019/05/27/2019-05-27_2947/images/images-21689.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2019/05/27/2019-05-27_2947/images/images-83083.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2019/05/27/2019-05-27_2947/images/images-34607.jpg

Наставник - хто це і навіщо?

27.05.2019

27 травня 2019 року в приміщенні комунальної установи Дунаєвецької міської ради “Територіальний центр соціального обслуговування” за участі представників суб’єктів соціальної роботи та релігійних конфесій територіальної громади та району відбулася зустріч, темою якої було: “Наставництво як одна із форм сімейного виховання”.

Про механізм організації здійснення та ведення наставництва над дитиною, яка проживає у закладі для дітей-сиріт і дітей позбавлених батьківського піклування, присутнім розповіла Мельник Наталія Валентинівна - заступник директора – начальник відділу методичного забезпечення соціальної роботи Хмельницького обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

Що таке наставництво? Що воно може дати дитині, яка зростає без батьків? Що робить наставник? На ці питання дає відповідь Постанова Кабінету Міністрів від 4 липня 2017 року № 465 “Деякі питання здійснення наставництва над дитиною”. Наставник – це людина, яка хоче і може присвячувати дитині-сироті, дитині, позбавленій батьківського піклування, яка перебуває у інтернатному закладі, свій час, знання, сили. Наставник може навчити підопічного найпростішим побутовим речам: як готувати їжу, прати й прасувати; пояснити, як заробити гроші і як правильно спланувати бюджет, як обирати товари в магазині; розповісти, куди звертатися для отримання медичної допомоги; допомогти визначитися з майбутньою професією, підготуватися до вступу до ліцею/вузу або знайти роботу. Завоювавши довіру дитини, наставник може пояснити, як будувати близькі стосунки і створювати сім’ю. Можливо, показати приклад власної сім’ї, адже вихованці інтернатів не бачать здорової моделі сімейних стосунків і не вміють їх створювати. Врешті-решт, наставник – це людина, якій просто не байдужа конкретна дитина.

Також із учасниками зустрічі було обговорено і інші сучасні форми сімейного виховання, які прийняті у нашій державі, що передбачають розвиток системи догляду за дітьми, заснований на принципах забезпечення найкращих інтересів дитини, визнанні пріоритету сімейного виховання. В ході бесіди присутні активно долучалися до обговорення та задавали актуальні питання. Сподіваємося, що результатом зустрічі стануть небайдужі мешканці нашої громади, які виявлять бажання стати наставниками для дітей із інтернатних закладів.



Читайте також



Краща практика Дунаєвецької громади Хмельницької області

16.04.2024

Залучення додаткових коштів у заклади освіти громади шляхом організації міжнародної співпраці та проєктної діяльності...

Детальніше...


ІІ МІСЦЕ У ФІНАЛЬНОМУ ЕТАПІ

16.04.2024

Команда юнаків Дунаєвецького ліцею №1 два дні поспіль боролася за звання кращих...

Детальніше...