http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2019/07/25/2019-07-25_7233/images/images-72074.png

Електронні сервіси Державної міграційної служби України

25.07.2019

Інтерв’ю начальника УДМС О.М.Панькова

Протягом 20-ти останніх років ми спостерігали швидкий розвиток технологій, які за короткий час докорінно змінили наше життя. Поступово еволюціонують державні сервіси, що змінюють звичні всім черги на декілька кліків у комп’ютері або смартфоні. Саме про електронні сервіси, які запровадженні Державною міграційною службою України маємо змогу поговорити із начальником Управління ДМС України в Хмельницькій області Олегом Паньковим.

Олег Михайлович, що таке електронні сервіси і яка їх кількість налічується на сьогодні?

Електронні сервіси-це всі види послуг і сервісу, які надаються за допомогою електронних засобів(як наприклад за допомогою інтернету). Вони створені з метою підвищення якості надання адміністративних послуг та зменшення корупційних ризиків у діяльності підрозділів ДМС України. Міграційною службою України запроваджено 15 електронних сервісів, за допомогою яких особа може здійснити наступні дії, зокрема:
-перевірити стан оформлення паспорта;
-записатися в чергу на оформлення закордонного паспорта та паспорта громадянина України у вигляді ID-картки;
- отримати платіжні реквізити для оплати вартості закордонного паспорту та ID-картки;

-отримання консультації щодо оформлення біометричних документів у інтерактивному режимі через Viber та Telegram;
- заздалегідь перевірити транслітерацію(ПІБ) у закордонному паспорті;
- перевірити дійсність паспорта за базою даних «Недійсні документи»;
- обрахувати термін перебування в Україні (для іноземців) за допомогою «Міграційного калькулятора»;
- отримати інформацію щодо територіального підрозділу за відповідним кодом;
-подати звернення через електронну приймальну;
-подати відгук про якість отримання адміністративних послуг в територіальному підрозділі ДМС України та ін..

-Ці сервіси доступні усім громадянам?

Сервіси розраховані на повнолітніх громадян України, які бажають отримати адміністративні послуги, що входять до компетенції ДМС України. Разом з тим, не залишились поза увагою іноземні громадяни, які за допомогою електронного сервісу «Перевірка оформлення документів» можуть дізнатися статус оформлення документів, поданих до міграційної служби, зокрема щодо посвідки на тимчасове або постійне місце проживання, дозволу на імміграцію або продовження терміну перебування в Україні. Незабаром для іноземців буде також доступний сервіс «Електронна черга», в якій вони зможуть зареєструватись для подачі документів на обрану дату та час. Поки що цей сервіс працює в тестовому режимі та доступний для мешканців Києва.

Де ці сервіси знаходяться та як ними користуватись?

Сервіси доступні на офіційному веб-сайті ДМС України. Для користування ними достатньо зайти на сайт та обрати необхідний сервіс. За допомогою простих та зрозумілих покрокових підказок ознайомитися із інформацією щодо отримання однієї із послуг. Усі електронні сервіси є безоплатними та доступними у будь-який час.

15 електронних сервісів -це доволі велика кількість. Але, можливо, знайдеться 5 найпопулярніших сервісів, якими найчастіше користуються громадяни?

Варто зазначити, що всі електронні сервіси є змістовними та важливими. Вони містять не лише законодавчу базу, яка регламентує надання адміністративних послуг громадянам, але й додаткову інформацію, що слугує інформаційним доповненням до сервісу.

Як показує статистика, найпопулярнішими сервісами серед громадян являються: «Електронна черга», «Перевірка стану

оформлення документів», «Платіжні реквізити», «Перевірка недійсних документів» та «Чат-Бот».

До слова, електронний сервіс «Чат-Бот»- новий електронний сервіс, запроваджений міграційною службою у березні поточного року. Цей сервіс доступний у популярних месенджерах таких як Viber та Telegram, що дає змогу кожній особі у зручний для неї час, в інтерактивному режимі отримати консультацію про оформлення всіх біометричних документів, які видає ДМС України. Для цього необхідно за допомогою смартфона відсканувати спеціальний QR-код та обрати необхідний електронний сервіс. Після замовлення особою відповідного документа та підтвердження дії щодо його відстеження, бот надсилатиме повідомлення власнику про черговий статус оформлення, починаючи від здійснення перевірки інформації про особу до прибуття готового документа до територіального підрозділу міграційної служби або ЦНАП. Інформаційні буклети «Чат-Бота» знаходяться у всіх приміщеннях територіальних підрозділів Управління.

Куди мешканцям області можна звертатись у разі виникнення питань, які входять до компетенції міграційної служби?

Громадяни та мешканці області можуть звернутись на телефон «гарячої лінії» Управління за номером: (0382) 65-03-06, де фахівці надають консультаційну допомогу або ж безпосередньо до територіальних підрозділів міграційної служби за місцем проживання.



Читайте також



Дунаєвецька міська рада консультує! Що таке ОСББ та які його переваги?

19.04.2024

Немало власників квартир нарікають на якість комунальних послуг: «Не прибирають прибудинкову територію», «не працює ліфт», «брудні під’їзди», «перегоріли лампи на сходах», «суми в платіжках завеликі», «за що ми платимо» і т. п...

Детальніше...


ВСЕСВІТНІЙ ТИЖДЕНЬ ІМУНІЗАЦІЇ

19.04.2024

Дунаєвецьке відділення Кам′янець-Подільського районного відділу ДУ «Хмельницький центр контролю та профілактики хвороб МОЗ України» інформує, що за ініціативою ВООЗ в усіх країнах світу щорічно, починаючи з 2005 року, в останній тиждень квітня відзначається Всесвітній тиждень імунізації, який відбудеться з 23 по 29 квітня...

Детальніше...