http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2019/09/06/2019-09-06_331/images/images-53274.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2019/09/06/2019-09-06_331/images/images-41476.jpg

Навчання новопризначених керівників закладів дошкільної освіти

06.09.2019

06 вересня 2019 року відбулося навчання новопризначених керівників закладів дошкільної освіти у формі інструктивно-методичної наради «Організація роботи з діловою документацією у ЗДО Дунаєвецької міської ради». 

З загальними вимогами до створення та оформлення документів ЗДО, порядком ведення трудових книжок, з наказом, як одним із видів розпорядчих документів, систематизацією та зберіганням документів ознайомила присутніх головний спеціаліст управління освіти, молоді та спорту ДМР Е.Паламарчук.

Г.Давиденко, методист МК управління освіти,молоді та спорту ДМР розкрила питання щодо планування освітнього процесу в ЗДО, А.Михальська, завідувач ЦРД «Пролісок» інформувала про перелік обов»язкового складу документів ЗДО, ознайомила керівників з орієнтовним переліком наказів ЗДО.

Л.Гудзяк, технолог дитячого харчування групи централізованого забезпечення управління освіти, молоді та спорту ДМР розглянула питання ведення документації з організації харчування , а О.Лігоцька, головний бухгалтер управління освіти, молоді та спорту ДМР, повідомила про вимоги до ведення фінансової звітності керівником ЗДО.

Автор:Методист з питань дошкільної освіти Давиденко Гали


Читайте також





Дунаєвецька міська рада консультує! Що таке ОСББ та які його переваги?

19.04.2024

Немало власників квартир нарікають на якість комунальних послуг: «Не прибирають прибудинкову територію», «не працює ліфт», «брудні під’їзди», «перегоріли лампи на сходах», «суми в платіжках завеликі», «за що ми платимо» і т. п...

Детальніше...